“Smakløs mat, varm juice og lite vennlige servitører”
Anmeldelse av Acaymo

Acaymo
Vurdert som nr. 71 av 261 Restauranter i Mogan
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte ulike retter fra tapas-menyen. Alt var like smakløst, juicen varm og lite imøtekommende servitører

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 275marenk
Carlos S, Director de Relaciones Públicas på Acaymo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Vi føler at det ikke har vært til din smak, prøv å forbedre for neste gang

Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: Oppe i dalen, i landsbyen Mogán, rett ved "hovedveien" gjennom tettstedet. Gratis parkering på andre siden av veien.
MAT: Vi var godt fornøyde med en gryte av geitekjøtt (cabra).
ANNET: Bord både ute og inne. Restauranten kan også ta imot bussgrupper, noe som skjedde da vi var der, men uten at det gikk ut over servicen ved bordet vårt.

1  Takk, Turistsjef-Johansen
Carlos S, Director de Relaciones con Clientes på Acaymo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk, vårt kjøttkylling i kanarisk stil er en av våre spesialiteter, vi er glade for at du likte det

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde ringt på forhånd og reservert bord.
Det første som møter oss når vi kommer dit er en sur og frekk servitør.
Senere kom det en dame som var hyggeligere.
Mye rot i bestillingene innad på bordet vårt. Kjøtt som ikke var stekt slik vi bestilte det. Men det smakte godt når vi endelig fikk det vi hadde bestilt.
Noen av oss bestilte fisk, den var helt Ok. Litt smakløs. Rart med varm avocado på toppen.

Pluss for bra dessert til ungene.

Frister ikke til gjentagelse.

Takk, BorghildO
Carlos S, Director de Relaciones con Clientes på Acaymo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Vi beklager at behandlingen mottatt ikke har vært tilstrekkelig, vi vil ta de nødvendige tiltakene

Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Vi har gjentatte ganger stukket innom stedet etter fjellturer for å få noe å spise eller drikke. Denne gangen ville vi bare ha noe å drikke siden vi hadde dårlig tid. Vi merket fort at vi ikke var velkommen til å sitte dere bare med cola. Vi spurte så verten om han kunne ringe etter drosje til oss. Etter ventetid kom han og sa at det var ingen drosjer her, men bussen kommer om fem minutter. Det var en løgn. Vi ventet i 45 min før vi fikk sitte på med en lokal mann til Puerto de Mogan.

Dato for besøk: april 2017
Takk, John J
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Som vanlig koste vi oss under parasoller i sola på Acaymos terasse. Flott sted å spise lunch etter tur i fjellene rundt Mogan, eller på en liten utflukt til byen. Det er bare få minutter med buss fra Puerto de Mogan.
God mat, mange benytter stedets treretters middagstilbud som er svært prisgunstig. Vi har oftest spist en enkel rett eller tapas, og har alltid vært fornøyd. I fjor prøvde vi deres berømte Mexican coffe til dessert. Stor forestilling, og veldig godt.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, Iise52

Reisende som så på Acaymo, så også på

Har du vært i Acaymo? Del dine erfaringer!