Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. desember 2018

God service, fin leilighet m/ stor terrasse,nydeleg utsikt. Minus litt mykje trapper( heis var under oppussing) . Og det var ein del støy frå det arbeidet. Kaffetrakteren kunne nok vert ny,men ellers bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Wander45422493498
Riversun-Hotels, Communiy Manager på Hotel Riosol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2019

Dear Guest,

We are very thankful after reading your review about your stay at the Riosol Hotel.
Thank you for praising our service, apartments, terraces, and views.
We will be more than happy to receive you again with a big smile.
Looking forward to welcoming you soon.

Hotel Riosol
Riversun – Touristic

Anmeldt 12. desember 2018

Vi følte oss lurt, byggearbeidene var mye mer omfattende enn annonsert av Apollo. Fikk inntrykk av at dette ville fortsette i årevis. Ville valgt et annet hotell i nærheten hvor et er mulig å få fred.

Romtips: Hvis du får rom i nærheten av arbeid, må du huske ørepropper!
Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Stay52501224341
Anmeldt 12. desember 2018

Tilbake på Riosol for 5 gang. Flott leilighetshotell, denne gang med superior leilighet og halvpensjon. Stor terrasse med pergola. Rent og pent.Super service, god mat og flott underholdning på kveldene.Litt støy grunnet utbygging/oppgradering.Vi kommer snart igjen.

Romtips: Har prøvd både standard rom/leilighet - begge er å anbefalle. Gode solforhold.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Relax304883
Anmeldt 8. oktober 2018

Leilighetene var enkle men rene.Stor fin terasse.Men husk dette hotellet passer ikke for folk med bevegelses hemming.Det er ca 700 trappetrinn fra stranden opp til hotellet..Jeg gikk ned ca 3 kg på 14dg selv med rikelig inntak av mat og vin. Ble nektet av min bedre halv del og bruke taxi. Vi hadde halv pensjon som fungerte veldig bra.Gode priser på vin i restauranten.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Jartho
Riversun-Hotels, Community Manager på Hotel Riosol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Dear Guest,

Thank you ever so much for such a wonderful review! I am delighted that all aspects of your Riosol experience were thoroughly enjoyed and that the food, location and view exceeded your expectations.
I do hope to welcome you back to the Riosol Hotel for more relaxation and enjoyment in the future.

Lorenzo Sentís
Community Manager
Riversun-Touristic

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Et flott leilighetskompleks med fine faseliteter.Vi hadde 2 roms standard leilighet med stor flott terrasse med solsenger, bord ,stoler og parasoll.Fantastisk utsikt og med sol fra morgen til kveld.Personale var hjelpsomme og blide,god service.Hadde leilighet høyt oppe med mulighet for utvendig heis ned til veien.Fin beplantning rundt område,og kort vei opp til restauranter og shopping.Litt langt ned til sentrum og stranden men koster ikke mye for taxi opp igjen.Hit drar vi igjen til vinteren,gav mersmak.Anbefales

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, kristinbirgittej
Riversun-Hotels, Community Manager på Hotel Riosol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Dear Guests,

Thank you for such a great review - I am so pleased to hear your kind comments about our staff, views and facilities. Our staff always strive to go above and beyond to make our guests' stay as enjoyable as possible, so it is a pleasure to hear such kind words in your review. I will be sure to pass on your review for our staff to have a look at.
Thank you for recommending the Riosol Hotel and thank you so much for your kind, encouraging and reassuring review, it's so great for us all to hear when we're getting things 'right' for our guests. I do hope we will be able to welcome you back to the Riosol Hotel for many more years to come.

Lorenzo Sentís
Community Manager