19 personer ser på dette hotellet
travelup.com
Anmeldt 20. desember 2018

Vi hadde leilighet med møblert veranda. Det er en ren nytelse, med fantastisk utsikt over Puerto Rico og havet, og fjellene innover. Bassengområdet er delikat og frister til solbading og svømmeturer i bassenget. Ombyggingsarbeidet støyer litt på dagtid, men på kveldene og nettene er det stille og godt på dette anlegget. Kanskje litt vel enkel servering i bassengbaren, men greit nok. Kjøkkenet i leiligheten kunne med fordel vært bedre utstyrt. Det er jo kjempekoselig å sitte på egen veranda med god mat og noe godt i glasset.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ranveig Ø
Riversun-Hotels, Community Manager på Hotel Riosol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Dear Guest,

Thank you for your wonderful 4 star review. I am so pleased to hear that you had such a great stay in the Riosol Hotel recently.
I'm delighted that most aspects of your stay were enjoyed, including our balconies and its breath-taking views. It's so great to hear when we do things right for our guests.
Thank you again for your review, I'm so pleased you had a very enjoyable stay in the Riosol Hotel.

Riversun-Touristic

Anmeldt 20. desember 2018

Bodde i annekset, Monte Paraiso, eldre bygning, men greit, med godt renhold.Solrik morgen og fantastisk utsikt.Tok litt for lang tid ved innsjekk(nesten 1 time), og heisen utvendig gikk ikke Pia reparasjon.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Seaside26539825989

Dear Guest,

Thank you very much for letting us know your opinion about your stay in our sister complex: MontePariso Apartments. It is very important for us.
We are so pleased to hear you had a good time with us recently. I will be sure to pass on your kind comments in regards to the housekeeping to the teams involved. They will be most delighted.
It is good to know that in general you had a good stay in MonteParaiso Apartments but we are also thankful for your critical comments. We really hope to welcome you back very soon.

Riversun-Touristic

Anmeldt 13. desember 2018

God service, fin leilighet m/ stor terrasse,nydeleg utsikt. Minus litt mykje trapper( heis var under oppussing) . Og det var ein del støy frå det arbeidet. Kaffetrakteren kunne nok vert ny,men ellers bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Wander45422493498
Riversun-Hotels, Communiy Manager på Hotel Riosol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2019

Dear Guest,

We are very thankful after reading your review about your stay at the Riosol Hotel.
Thank you for praising our service, apartments, terraces, and views.
We will be more than happy to receive you again with a big smile.
Looking forward to welcoming you soon.

Riversun – Touristic

Anmeldt 12. desember 2018

Vi følte oss lurt, byggearbeidene var mye mer omfattende enn annonsert av Apollo. Fikk inntrykk av at dette ville fortsette i årevis. Ville valgt et annet hotell i nærheten hvor et er mulig å få fred.

Romtips: Hvis du får rom i nærheten av arbeid, må du huske ørepropper!
Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Stay52501224341
Anmeldt 12. desember 2018

Tilbake på Riosol for 5 gang. Flott leilighetshotell, denne gang med superior leilighet og halvpensjon. Stor terrasse med pergola. Rent og pent.Super service, god mat og flott underholdning på kveldene.Litt støy grunnet utbygging/oppgradering.Vi kommer snart igjen.

Romtips: Har prøvd både standard rom/leilighet - begge er å anbefalle. Gode solforhold.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Relax304883