“Lite smak”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Vi var der i går og spiste fisk som vi fikk anbefalt av kelneren.Dette var et smakløst måltid,kokken må ha glemt å krydre maten.I tillegg var det dårlig service. Vi måtte vente lenge før vi fikk bestilt både mat og drikke til tross for at vi hadde bestilt bord.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gr0berith

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer som skulle spise.
Ble bestilt forskjellige retter og alle var fornøyd med maten.
Store porsjoner og delikat tilberedt.
Men vi var ikke like fornøyd med serveringen. Kelnerne var veldig masete og skulle liksom være morsomme.
Det ble noe slitsomt.
Men maten kan anbefales.

Takk, 322arildg
Anmeldt 3. april 2018

En liten intim resturant.Trivelige kelnere som liker å «tulle»litt med gjestene.Alltid varm og god mat.Sjøtunge med sitronsaus kan anbefales,og en nydelig Irish Coffe som desser.Husets vin er som regel en god vin

Dato for besøk: mars 2018
Takk, tutta65
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

(DAGTID)
Vi var 4 venner som spiste lunsj her, klokken 12.

Resturanten ligger fint til, halveis inne på et hotell.
Hyggelig personale.
Ikke noe å si bortsett fra at vi ikke fikk duk på bordet og at bestikket ble lagt rett på et veldig skittent bord.

Dessverre var maten helt forferdelig. Vi bestilte pasta bolognese og hawaii sandwitch.

Spaghettien var ihjelkokt, smakløs og våt (!). Kjøttsausen smakte så lite at toro tomatsaus eller dolmio hadde vært å foretrekke. Parmesanen smakte like lite som tine gulost og hadde dårlig konsistens.

Sandwitchen var laget av et rart søtlig brød som overhode ikke passet godt med de andre komponentene. Skinken og osten var helt grei (og smakløs) men ananasen var hermetisk og våt. Ærlig talt.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Dato for besøk: april 2018
Takk, siriannasp
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Ventetiden på maten gir ingen mening. Ingenting å skrive hjem om. Hvis du ikke har Grandiosa i fryseren, kjør på!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Tydal2000

Reisende som så på Restaurante Picasso, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Picasso? Del dine erfaringer!