“Ok”

Pilsner pub
Vurdert som nr. 227 av 261 Restauranter i Mogan
Kjøkken: Bar
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Helt ok, vennlige kelnere, men maten smakte ikke mye. Pizzaen var dau og vannete, kanskje det har blitt brukt frossen bunn?

Takk, bogfjell

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg gikk gjennom restaurantgaten på stranda og ble stoppet av en servitør som gav oss et «10% kort» hvis vi kom tilbake for å spise der. Og det gjorde vi, men fikk selvfølgelig ikke rabatten. Da måtte man snakke med sjefen, og det gadd vi ikke vente på. Men maten var Ok.

Takk, Havar56
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Styr unna spearibs, lite kjøtt som var seigt og mye bein og fett. Ellers greit at det lå på stranden, fin utsikt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, siwa1234
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig beliggenhet ved stranden. Spiste frokost, valgte English Breakfast II til € 8.50 som inkluderte kaffe og appelsinjuice Ikke veldig mye mat på tallerken, pølsa var sånn passe. Ønsket eggerøre i stedet for stekt egg, det var i orden. En helt ok frokost, men dyrt med tanke på hva man tilsynelatende kan få én kilometer unna (Puerto Rico)

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Vi valgte å spise vår frokost her, men angret oss når vi så prisen og porsjonen vi fikk. Bestilte «English breakfast II» til €8,50 p.p.
Til gjengjeld får man samme mat for halve prisen i Puerto Rico.
Pølsa på tallerkenen var ikke god, men tomatbønnene var møre og god. Baconet var vassent, ikke sprøstekt.
Kaffe og utvannet appelsinjuice inkludert.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Hryslett

Reisende som så på Pilsner pub, så også på

Amadores, Gran Canaria
Playa de Mogan, Mogan

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Pilsner pub? Del dine erfaringer!