Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Skal du ha profesjonell massasje, ring og bestill hos Nikolay☀️🌸

Nikolay er en fantastisk massør, han kan virkelig jobben sin🤗 i dag var jeg hos han og fikk... les mer

Anmeldt 24. februar 2022
400tonea
Super behandling.

Nå har jeg vært to ganger og tatt en times behandling hos Nikolay. Allerede kjenner jeg stor... les mer

Anmeldt 25. oktober 2021
KnutOleFagervold
Orlando, Florida

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Gran Canaria Buggy Tours
522 anmeldelser
Anmeldt 13. august 2018

Pratet godt rundt mine tidligere besøk til fruen, så idag ble hun med. En time totalt på oss begge med grundig og god masasje.
Det leveres atter en gang å du skal lete for å finne denne type dyp masasje. Det er ikke fokus på dufter, men på behandlingen.
Anbefales på det sterkeste til syressnakker, stive skuldre eller rett å slett en stiv rygg. Mulighetene er mange.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Olesol123
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Jeg tok sports massasje, mens kona tok klassisk og vi likte massasjen veldig godt. Han tok seg tid til å varme opp musklene våres og gjorde en bra og grundig jobb og forklarte hva vi kunne gjøre for å bedre spenningen i musklene. Veldig hyggelig fyr som vet hva han gjør og er absolutt verdt et besøk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, AST81
Anmeldt 3. juni 2018

Massasje i toppklasse for hele kroppen. Han finner virkelig alle punkter som er vonde i hele kroppen og det er virkelig valuta for pengene. Når jeg skal til Gran Canaria er han nesten den første jeg tenker på. Han er også veldig blid og hyggelig og gir en overveldende service. Han kan sitt fag helt glimrende, og gir masse gode råd og tips til øvelser, noe som har stor verdi. Nicolay er den aller beste massasje terapeut jeg har vært hos, han anbefales på det varmeste og sterkeste til alle. Hilsen Toril Høvik Eide.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, roeei2018
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Meget profesjonell terapeut! Gav masse tips på videre framgang. Anbefales på det sterkeste. God nok grunn til å reise tilbake til Gran Canaria :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 128kjellb
Anmeldt 11. april 2018

I flere år har Nikolay utført grundig massasje og gitt meg gode råd. Oppholdet på Green Beach, Patalavaca i Arguineguin, kombineres gjerne med behandlinger hos Nicolay. Han holder til i bassengområdet og time kan bestilles direkte med ham eller i resepsjonen på hotellet. Nicolay har super kompetanse og gir en svært profesjonell behandling. Han kan anbefales både til behandling av idrettsskader og generell slitasje i muskulatur.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Kåre C