Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Spesielt vil jeg fremsnakke George Gonzales i resepsjonen som ordner alt du lurer på. Bodd der i 6 år og alltid fornøyd med servisen. En flaske vin som velkomst. Bra renhold. Lite støy fra senteret. Hyggelig løsning av bygget med terrasert løsning, som gir mulighet for å få kontakt med naboene om ønskelig.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, aliceseehuus
Anmeldt 6. september 2017

Helt ok hotell med hyggelig betjening, god service, rent og pent, lite støy på rommene fra Handlesentret. Svært enkel frokost, lite utvalg og noe lite pool område. Ikke konsekvent håndheving av beslag av solsenger med pålagte håndklær ved bassenget. Trangt med mange gjester. Ok rom og meget god seng. Mye trappegåing fra stranden men fin trim.

Romtips: Veldig greit å bo på topp etasjen med liten trafikk rundt og bra utsikt. Luftig.
Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, haba20132013
Anmeldt 7. august 2017

Dette hotellet har vi vært på flere ganger. Reiser til Grand Canaria hver januar og slik blir det neste år også. Har bodd på forskjellig hotell, men det er dette vi liker best. Vi er mange som reiser sammen 4-6 par og det vi liker best er de store terassene. Her er det plass til mange og vi kan besøke hverandre uten å må gå innom rommene. Inngangen til rommet er via terasse døren.
Hotellet er hverken flott eller noen luksus men beliggenheten er topp. Her er det også et par grader varmere enn leger oppe mot toppen ( mot Europasenteret)
Rom midt på er å foretrekke så en slipper skyggen av " tårnet" lite/ ingen støy fra byen i 2 roms leilighetene

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Marry11111
Anmeldt 31. desember 2016

Dårlig frokost, så dårlig at den slettes ikke er verdt pengene. Man må mase for å få etterfylt varer på den lille disken, der det er hvit loff, noen brødristere, våt bacon, noen pølsebiter og speilegg av og til. Ellers var det tynne skinebiter og hvitost som pålegg, og noen mugger med jus. Tvilsom hygienestandard, og ofte uvaskede tallerkener og bestikk. Vi avbestilte hotellfrokosten etter et par dager og fikk pengene for de resterende dagene tilbake.

Hotellet har ingen barneunderholdning, og små arealer oppe i fjellsiden, men basseng og solsenger har de.

Passelig greit med renhold på leilighetene, som var av god standard. Romslige var de også, men annenhver leilighet har ikke små vinduer for lufting i front, altså mot dalen. Slike vinduer kan være kjekke å la stå åpne om natta. Alternativet i front er åpen balkongdør. God dusj med glassdører.

Det er mye natteliv i Puerto Rico med dundrende musikk som bærer over hele dalen og opp til hotellet. Hadde jeg bare kunne vært en del av dette nattelivet selv, så hadde det ikke gjort så mye, men... Med lukket balkongdør og vinduer, så hører man ikke så mye av det.

God utsikt fra hotellet, og man får trening i disse trappetrinene ned og opp fra Puerto Rico sentrum.

Blide og imøtekommende resepsjonsfolk.

Puerto Rico er en interessant og lun plass, og stranda er fin. Kort vei over til Amadores. Når det er nevnt, så liker Maspalomas med omegn bedre.

Leide bil noen dager og utforsket litt både i vest og øst. Puerto de Mogán i vest og Palmitos Park i øst anbefales. Hotellet har egne parkeringsplasser som blir ledige med jevne mellomrom. Det var forresten ingen sjenerende lokaltrafikk ved hotellet.

Ble slettes ikke imponert av hotellet, men jeg behøver ikke å bli imponert av selve hotellet på Gran Canaria. Vi valgte hotellet fordi vi fant en pakketur til en sånn lav pris vi ikke kunne motstå. Dukker en slik mulighet opp igjen, så kommer vi kanskje tilbake igjen. Man vet aldri hva framtida bringer...

Romtips: Velg leiligheter med små vindu mot balkongen, for bedre og tryggere muligheter for lufting om natta eller når man er borte en tur.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Sjonkel
Anmeldt 4. oktober 2015

Bodde på Rocamar januar 2015 i to uker. Ble tatt godt imot og ønsket velkommen med en flaske rødvin på rommet.Leiligheten var helt ok med veldig bra renhold. Var litt skeptiske til å bo så nært sentret med nattklubber og bråk men ble positivt overrasket da vi overhodet ikke merket noe til dette. Minuset med hotellet var frokosten so var under enhver kritikk.

Romtips: Ikke rom på bassengplan. Ellers uansett.
Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, JanErik_11