Nora Buri Resort & Spa(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Besparingsvarsel! 51 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 51 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 366 per natt.

Lanna Samui(Bophut)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
OZO Chaweng Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chaweng Cove Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
Agoda.com
  • Gratis parkering
Amari Koh Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Gratis parkering
SALA Samui Choengmon Beach Resort(Choeng Mon)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 22/07
  • Gratis parkering
Bandara Resort & Spa(Bophut)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
The Tongsai Bay(Bophut)(Mye for pengene!)
Priceline
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 391 per natt.

Anmeldt 23. februar 2015

Et nydelig hotel med et fantastisk personalet som igjen gjorde vår ferie uforglemmelig. Vi ble ønsket velkommen tilbake etter ett år. Servicen de gir, er helt utrolig. Dom, Pang og Aon gjør dagen på solsengen fullkommen. Deres service innstilling og morsomme kommentarer skal man lete lenge etter. Noi, du er et herlig menneske, du sprer om deg med ditt smil og glede, og ikke minst service på et svært høyt nivå.

Romtips: Alle rom har havutsikt.
  • Opphold: februar 2015, reiste som et par
2  Takk, Gyri G
Anmeldt 14. januar 2015

Et nydelig hotell med et fantastisk personalet. Vi følte oss som deres personlige gjester og vertskapet utviste varm omsorg for oss alle, en spesiell hilsen til Noi. Nydelig beliggenhet og helt supert for rullestolbrukere uten at hotellet er merket for dette. Deres spa avdeling er også verd mange besøk - fantastisk. For oss vil det ikke være mulig å bo et annet sted enn Hansar om vi kommer tilbake til Samui og det skal vi helt sikkert.

• Opphold: januar 2015, reiste med familie
3  Takk, Odegaard
Anmeldt 1. september 2014

En hyggelig og avslappende ferie i flotte omgivelser, og med ypperlig service. Hit kommer vi gjerne tilbake. Flere fine restauranter i nærheten. Badestrand like nedenfor hotellet. Rent og ryddig overalt.

• Opphold: juli 2014
1  Takk, TerjePusur
Anmeldt 24. juni 2014

Fantastisk hotell, topp service ! De ansatte gjorde allt for at vi skulle kose oss mens vi var der. Restauranten,baren og frokosten var upåklagelig, vi hilser til miss Lee, Tiger og alle som gjorde vårt opphold på Samui uforglemmelig. Vi skal helt sikkert tillbake .

Romtips: Vi bodde i 3 etg midt i hotellet med fantastisk utsikt over bassenget og havet! Tror ikke plasseringen av rom har noe spesiellt å si siden hotellet ligger slik til at alle ser basseng og havet.
  • Opphold: mai 2014, reiste som et par
Takk, Arnt H
Anmeldt 10. mars 2013

Har hatt 10 netter på Hansar nå sammen med familien min.
kunne ikke blitt bedre. Kan nesten ikke beskrives med ord,alt er bare helt supert der.
Kjempe fine rom med utsikt enten mot bassenget eller havet. Frokosten har jeg aldri sett maken til,der mangler ingen ting. Personalet er helt supre,du føler deg virkelig velkommen der. Har aldri opplevd et hotell der de kommer på kvelden å legger rose og sjokolade på senga. Synes de gir det lille ekstra. Stranda som ligger rett ved hotellet er også kjempe bra. Går man ut fra hotellområde kommer man inn i fisher mans der er det små koselige butikker å mange bra resturanter. Dette hotellet anbefalles virkelig.

• Opphold: februar 2013, reiste med familie
1  Takk, Monica Smurf B