SALA Samui Choengmon Beach Resort(Choeng Mon)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 56 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 56 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 421 per natt.

Bo Phut Resort & Spa(Bophut)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Nora Buri Resort & Spa(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chaweng Cove Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
OZO Chaweng Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Amari Koh Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
Amari.com
  • Gratis parkering
The Tongsai Bay(Bophut)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Gratis parkering
Bandara Resort & Spa(Bophut)(Mye for pengene!)
USD 1 250
USD 1 115
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Her er det alltid godt å komme tilbake, servicen, rommene , frokosten og følelsen av et 5 stjerners hotell er alltid like bra
Hotellet ligger perfekt til i fishermanns village, dit rusler du på 1 minutt,langs en gågate , noe ikke hotellene lengre borte har.
Servisen er topp av smilende betjening både v innkjekk, restaurant og v poolen!
Rommene er smakfullt innredet m en fantastisk balkong alle m sjø utsikt. Anbefaler rom i 2 eller 3 etg, da disse føles litt lysere og mindre mygg på balkong . Xl rommene er bare amazing ... Herlige myke senger, fantastisk sengetøy, badekar m badesalt store terasser m sofa og gyngestol !
Frokosten beste vi noen gang har fått!! Her kan du velge fra meny de deiligste retter itilleg finnes en buffet m mange gode fristelser, tilogmed deilig grovt brød .
Nydelige omgivelser å starte dagen på
Bassenget er stort, friskt m en nydelig utsikt over sjøen . Du blir servert kaldt vann igjennom hele dagen, fantastisk
Her er det virkelig godt å ha ferie
Eneste som er greit å vite er at stranden langs fishermanns village er ikke så fin som chaweng . Her er grumsete bunn og grovkornet sand !! Skal du nyte sjøen bør du ta en taxi til chaweng, men desto finere er her på kveldstid ! Mange fine gode restauranter og mye koseligere og roligere en chaweng ! Nyt et opphold her, du vil ikke angre

Opphold: september 2016, reiste som et par
3  Takk, sivtrude70
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Hansar Samui er virkelig en fin plass å tilbringe bryllupsreisen. Etter 5 netter i Bangkok med mye styr og bråk, og ikke minst dårlig luft var dette som å komme til himmelen. Vi hadde rom helt ned mot stranden med fantastisk utsikt fra terrassen. Her var det himmelsk å lese bok, mens man så på solnedgangen i det fjerne. Rommet var av typen beachfront ett eller annet, det er en høyere pris, men anbefaler dette rommet, da man ligger mer sjermet uten innsyn, men be om 2. etasje! Alle de andre rommene ligger inn mot bassengområdet. De som jobber på hotellet er veldig serviceinnstilt og man føler man blir veldig godt ivaretatt! De kommer med iskalde vannglass hele dagen for at du skal orke den høye varmen. Vi ble også anbefalt en dagstur med snorkling og kajakk i Angthong Marine Park, dette var virkelig en fin tur vi kommer til å huske lenge.

Restauranten har sikkert den beste maten i hele Bophut, og spaet er kanskje av de bedre på hele Koh Samui. Men du får massasje på noen av stedene inne i Fishermanns Village, som også er OK, til en 1/5 av prisen!

Vi var veldig fornøyd med hotellet, det er virkelig en plass man kan føle luksusen av å være på bryllupsreise!

Opphold: juni 2016, reiste som et par
1  Takk, Tom Erik R
Hansar Samui R, Assistant Hotel Manager på Hansar Samui Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2016

Dear Tom Erik R,

Thank you very much for taking the time to review Hansar Samui. We are delighted to read that you enjoyed your wonderful honeymoon with us. Our Beachfront room is the most luxurious at Hansar Samui, with 67 sqm. including to the deluxe amenities and furnishings of Beach Front room.

Hansar's top priority is to provide the best service and to make our guest experience an unforgettable time with us. We are also glad to read that you enjoyed our Restaurant, we have one of the best Chef in the World who used to cook for Queens and Kings.

We are looking forward to welcome you back at Hansar Samui in another property of our group.

Best regards,

Jean-Francois Moracchini
Assistant Hotel Manager

Anmeldt 23. februar 2015

Et nydelig hotel med et fantastisk personalet som igjen gjorde vår ferie uforglemmelig. Vi ble ønsket velkommen tilbake etter ett år. Servicen de gir, er helt utrolig. Dom, Pang og Aon gjør dagen på solsengen fullkommen. Deres service innstilling og morsomme kommentarer skal man lete lenge etter. Noi, du er et herlig menneske, du sprer om deg med ditt smil og glede, og ikke minst service på et svært høyt nivå.

Romtips: Alle rom har havutsikt.
  • Opphold: februar 2015, reiste som et par
2  Takk, Gyri G
Anmeldt 14. januar 2015

Et nydelig hotell med et fantastisk personalet. Vi følte oss som deres personlige gjester og vertskapet utviste varm omsorg for oss alle, en spesiell hilsen til Noi. Nydelig beliggenhet og helt supert for rullestolbrukere uten at hotellet er merket for dette. Deres spa avdeling er også verd mange besøk - fantastisk. For oss vil det ikke være mulig å bo et annet sted enn Hansar om vi kommer tilbake til Samui og det skal vi helt sikkert.

• Opphold: januar 2015, reiste med familie
3  Takk, Odegaard
Anmeldt 1. september 2014

En hyggelig og avslappende ferie i flotte omgivelser, og med ypperlig service. Hit kommer vi gjerne tilbake. Flere fine restauranter i nærheten. Badestrand like nedenfor hotellet. Rent og ryddig overalt.

• Opphold: juli 2014
1  Takk, TerjePusur