Anmeldt 10. juli 2018

Meget bra hotell med super beliggenhet rett ved stranden. Liten til ingen støy på kveldstid. Fantastisk service av hotellets personell. Rommet var bra av størrelse og utsikten upåklagelig.
Hotellet og plassen rundt kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tveitenkjartan
Perry R, Guest Relations Manager på Hansar Samui Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Kjære Kjartan,

Takk for at du valgte Hansar Samui Resort og Spa for din lange ferie og tar deg tid til å gi oss denne fantastiske anmeldelsen.

Vi er veldig glade for å lese at du hadde en flott tid med oss ​​og virkelig likte vår flotte beliggenhet, god størrelse på våre seaview rom og vår stabs fantastiske service.

På Hansar er vår topp prioritet å gi vår gjest personlig service og unik opplevelse. Våre staber er ekte serviceinnstilte personer som er stolte over å gjøre våre gjester lykkelige. Vår beliggenhet er også en av de beste på Samui, i et rolig område, men bare 2 minutters gange fra alle aktiviteter.

Vi håper at vi vil ha gleden av å ønske deg velkommen igjen i vår Hansar Samui eller i en annen eiendom i vår gruppe.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Flotte rom med gode senger.Reint og fint.
God frokostbuffe med hyggelig betjening.
Veldig god service.
Kult design inne og ute. Bra utgangspunkt til øyhopping i Ko samui. Tre minutter til fisherman’s village.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Mariann V
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Hansar Samui er et moderne, idyllisk beliggende hotell med alle fasiliteter. Vi opplevde en romantisk 6 retters middag på stranden med utmerket service. En nydelig thaimassasje i spaet og hadde hver dag koselige samtaler og meget god oppvartning av mennene i strandbaren. Mener en av dem hadde kallenavn Dome, en meget serviceinnstilt ung mann. Hadde bare gode opplevelser med alle vi møtte, det må være en god plass å jobbe. Frokosten var også en fin opplevelse.Etter 4 dager valgte vi å reise til et nytt hotell på andre siden av øya, det var fint, men Hansar var bare best. Neste gang blir vi værende på Hansar, nær den lille koselige fiskerlandsbyen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, audbloddervikb
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Her er det alltid godt å komme tilbake, servicen, rommene , frokosten og følelsen av et 5 stjerners hotell er alltid like bra
Hotellet ligger perfekt til i fishermanns village, dit rusler du på 1 minutt,langs en gågate , noe ikke hotellene lengre borte har.
Servisen er topp av smilende betjening både v innkjekk, restaurant og v poolen!
Rommene er smakfullt innredet m en fantastisk balkong alle m sjø utsikt. Anbefaler rom i 2 eller 3 etg, da disse føles litt lysere og mindre mygg på balkong . Xl rommene er bare amazing ... Herlige myke senger, fantastisk sengetøy, badekar m badesalt store terasser m sofa og gyngestol !
Frokosten beste vi noen gang har fått!! Her kan du velge fra meny de deiligste retter itilleg finnes en buffet m mange gode fristelser, tilogmed deilig grovt brød .
Nydelige omgivelser å starte dagen på
Bassenget er stort, friskt m en nydelig utsikt over sjøen . Du blir servert kaldt vann igjennom hele dagen, fantastisk
Her er det virkelig godt å ha ferie
Eneste som er greit å vite er at stranden langs fishermanns village er ikke så fin som chaweng . Her er grumsete bunn og grovkornet sand !! Skal du nyte sjøen bør du ta en taxi til chaweng, men desto finere er her på kveldstid ! Mange fine gode restauranter og mye koseligere og roligere en chaweng ! Nyt et opphold her, du vil ikke angre

Dato for oppholdet: september 2016
3  Takk, sivtrude70
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Hansar Samui er virkelig en fin plass å tilbringe bryllupsreisen. Etter 5 netter i Bangkok med mye styr og bråk, og ikke minst dårlig luft var dette som å komme til himmelen. Vi hadde rom helt ned mot stranden med fantastisk utsikt fra terrassen. Her var det himmelsk å lese bok, mens man så på solnedgangen i det fjerne. Rommet var av typen beachfront ett eller annet, det er en høyere pris, men anbefaler dette rommet, da man ligger mer sjermet uten innsyn, men be om 2. etasje! Alle de andre rommene ligger inn mot bassengområdet. De som jobber på hotellet er veldig serviceinnstilt og man føler man blir veldig godt ivaretatt! De kommer med iskalde vannglass hele dagen for at du skal orke den høye varmen. Vi ble også anbefalt en dagstur med snorkling og kajakk i Angthong Marine Park, dette var virkelig en fin tur vi kommer til å huske lenge.

Restauranten har sikkert den beste maten i hele Bophut, og spaet er kanskje av de bedre på hele Koh Samui. Men du får massasje på noen av stedene inne i Fishermanns Village, som også er OK, til en 1/5 av prisen!

Vi var veldig fornøyd med hotellet, det er virkelig en plass man kan føle luksusen av å være på bryllupsreise!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Tom Erik R
Hansar Samui R, Assistant Hotel Manager på Hansar Samui Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2016

Dear Tom Erik R,

Thank you very much for taking the time to review Hansar Samui. We are delighted to read that you enjoyed your wonderful honeymoon with us. Our Beachfront room is the most luxurious at Hansar Samui, with 67 sqm. including to the deluxe amenities and furnishings of Beach Front room.

Hansar's top priority is to provide the best service and to make our guest experience an unforgettable time with us. We are also glad to read that you enjoyed our Restaurant, we have one of the best Chef in the World who used to cook for Queens and Kings.

We are looking forward to welcome you back at Hansar Samui in another property of our group.

Best regards,

Jean-Francois Moracchini