“Spennende. ”

Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn, Aktiviteter for yngre barn
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse der god mat,shopping og avslappet atmosfære er på plass. Verdt å ta turen. Mye gøy å se/kjøpe på markedsdagen. Barna synes det var veldig hyggelig.

Takk, Tone M

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Fisherman's village må bare besøkes. Her er det alt du ønsker av restauranter. Det er en lang gå gate med mange forskjellige butikker. Ca. mitt i gågaten er det et minimarked.
Masasje er det over alt med det er billigst på den helt i starten av gaten. 300 bath for full boddy Masasje.

Takk, Kristen T
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Her fikk jeg oppleve ekte thai og marked på sitt beste. Massevis av mat og kiosker og souvenir butikker. Veldig koselig.

Takk, Jonas B
Anmeldt 9. august 2017

Dette ble det beste vi opplevde på ferien vår som startet i Bangkok, Hua Hin så Koh Samui, en herlig atmosfære med flotte restauranter og barer, noen bedre enn andre selvsagt, men kvaliteten var gjennomgående høy.

Utsikten utover havet og andre øyer var superb, prisnivået var helt riktig og opplevdes som om du fikk mer for pengene enn f.eks Chaweng eller andre steder vi har besøkt i Thailand. Fritatt for barene med biljard og jenter med tvilsomme motiv, noe som gjør at du slipper unna de værste idiotene som frekventerer disse.

Shoppingen fant vi også veldig bra, vi kommer tilbake.

Takk, Thomas P
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Vi bodde i Chaweng på vær reise, men tok turen hit med Tuk-Tuk (kostet bare 100 BHT pr pers). Kjempe koselig plass og ett helt fantastisk bra marked!

Takk, Lill M

Reisende som så på Fisherman’s Village, så også på

Koh Samui, Surat Thani Province

Har du vært i Fisherman’s Village? Del dine erfaringer!