“Middag kveld”

Kjøkken: Grill, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9 juli 2016 via mobile enheter

God service og hyggelig betjening, vin anbefalt av Fransk kelner var kjempegod.
Var ikkje så sulten så nøyet meg med Nachos,ikkje noe å juble over men heller ikkje dårligResten av familien hadde spare ribs,dette var pent på tallarken og smakte godt.
Heilt greie priser!
Fin kveld totalt sett:)

Takk, Jalle29
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2 juli 2016 via mobile enheter

Vi fant dette stedet nest siste dagen av ferien, men det var så bra at vi dro dit siste kvelden også. Super hyggelige mennesker og veldig god mat. Denne resturanten må besøkes!

Takk, Johanne F
Anmeldt 3 juli 2015 via mobile enheter

Enn litt høyere prisklasse enn ellers på øya, men de leverer.. Gav 2000 bat for mye når regningen kom, da kom de tilbake og informerte om feilen.. Rent og pent!

Takk, Einar-IV
Anmeldt 13 april 2015

Etter mange dager med Thai- mat, lengtet vi etter et skikkelig steak-house !
Og det fant vi virkelig her !
Fantastisk beliggenhet , åpent mot / like ved sjøkanten. Prøv å bestille bord på fremste rekke. Meget hyggelig fransk driver, som ga oss kjempeservice !
Vi bestilte en mix rett med forskjellig kjøtt !
Alt var helt utmerket , og de taklet også at jeg og fruen ønsket forskjellig steketid :-)
Helt på høyde med virkelig topp steakhouse i USA og andre steder !
Kan absolutt anbefales, og heller ikke spesielt dyrt :-)

Takk, John_Inge2014
Anmeldt 25 januar 2015

Er dere i Bophut, må dere reise hit!
Utrolig trivelige folk. Alle er meget flinke, oppmerksomme og serviceinnstilte. Har vært i Bophut 1 uke nå, å har bare spist her. Ville teste andre steder, men kvaliteten på maten er bare helt fantastisk. Alt fra Australske biffer til fersk sjømat er 1 klassen her. Rask servering og god kvalitet klarer denne resturanten å levere vær eneste gang. Velkommen til en god matopplevelse.

Takk, Kai B

Reisende som så på The Seaside steakhouse, så også på

Har du vært i The Seaside steakhouse? Del dine erfaringer!