“Sånn det skal være!”

Kjøkken: Grill, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9 august 2017

Dette var bare herlig, perfekt rett på stranden, fine lokaler med flotte ansatte, servicen var meget bra, ble lett 2 dager på rad her, da det var mye godt på menyen.

Fikk biffen litt feil stekt, men en rutinert og meget hyggelig restaurantsjef løste det på beste mulige måte, fortjener all skryt de får.

Kommer selvsagt tilbake og anbefaler stedet for alle!

Takk, ParrasT

Anmeldt 9 juli 2016 via mobile enheter

God service og hyggelig betjening, vin anbefalt av Fransk kelner var kjempegod.
Var ikkje så sulten så nøyet meg med Nachos,ikkje noe å juble over men heller ikkje dårligResten av familien hadde spare ribs,dette var pent på tallarken og smakte godt.
Heilt greie priser!
Fin kveld totalt sett:)

Takk, Jalle29
Anmeldt 2 juli 2016 via mobile enheter

Vi fant dette stedet nest siste dagen av ferien, men det var så bra at vi dro dit siste kvelden også. Super hyggelige mennesker og veldig god mat. Denne resturanten må besøkes!

Takk, Johanne F
Anmeldt 3 juli 2015 via mobile enheter

Enn litt høyere prisklasse enn ellers på øya, men de leverer.. Gav 2000 bat for mye når regningen kom, da kom de tilbake og informerte om feilen.. Rent og pent!

Takk, Einar-IV
Anmeldt 13 april 2015

Etter mange dager med Thai- mat, lengtet vi etter et skikkelig steak-house !
Og det fant vi virkelig her !
Fantastisk beliggenhet , åpent mot / like ved sjøkanten. Prøv å bestille bord på fremste rekke. Meget hyggelig fransk driver, som ga oss kjempeservice !
Vi bestilte en mix rett med forskjellig kjøtt !
Alt var helt utmerket , og de taklet også at jeg og fruen ønsket forskjellig steketid :-)
Helt på høyde med virkelig topp steakhouse i USA og andre steder !
Kan absolutt anbefales, og heller ikke spesielt dyrt :-)

Takk, John_Inge2014

Reisende som så på The Seaside steakhouse, så også på

Bophut, Koh Samui
Koh Samui, Surat Thani Province

Har du vært i The Seaside steakhouse? Del dine erfaringer!