Topp skredder

Veldig hyggelig og behjelpelig. God kvalitet på stoff, og veldig mye å velge mellom. Leverte 6... les mer

Anmeldt 8. august 2019
TerjeSD
Oslo, Norge
Great tailor experience at Koh Samui

Vi besøkte Boss style tailor og endte opp med å kjøpe dress, seks skjorter, tre bukser og slips... les mer

Anmeldt 19. juli 2019
Olaf L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bophut
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Beste skredderen i fisherman's village. Veldig bra kvalitet med kjempe god pris.
5 skjorte og en hel dress med vest.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Fearless05155466355
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

En opplevelse å handle. Flinke folk, som gav oss en kjempeopplevelse og de leverte oss dress, jakke og skjørt til 3 av familiemedlemmene. Vi ble meget fornøyde. Skreddersydd er fantastisk.
Alex var superflink og vi glade.

Takk, Kjell-David B
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Var veldig fornøyd med dressen jeg fikk og ville ikke fått noe som helst liggnende noen annen plass i Norge :) Sterkt anbefalt

Takk, Benjamin Blanch... B
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fikk sydd meg en flott kåpe i tynn ull. Rask levering (5 dager), flott resultat! Veldig god service! God pris!

Takk, Meander92576
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fikk meg en fin lindress og noen skjorter på et par dager. God service og gode priser. Satt som et skudd!

Takk, Lars R