“God tysk mat med litt interessant vri”
Anmeldelse av Restaurant Heidekrug

Restaurant Heidekrug
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Hanstedt
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Var her å spiste middag sammen med venner. Lokalet er typisk tyske i innredning og design, men har også en annen litt med selskapsaktig avdeling.
De serverer godt craft-beer, som måtte prøves og det smakte. Jeg spiste argentinsk steak, ikke helt på topp, men OK nok. De stekte potetene og gorgonzola sausen var imidlertid bra. Så takk for maten, vi ble mette.

Dato for besøk: februar 2019

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Reisende som så på Restaurant Heidekrug, så også på

Hanstedt, Niedersachsen

Hanstedt, Niedersachsen

Har du vært i Restaurant Heidekrug? Del dine erfaringer!