Riding og lunsj

Ridetur mm

Anmeldt 9. august 2020
Skowenche
Narvik kommune, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gimsøya
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for hele familien (barn 9 og 12 år)! Nydelige omgivelser, proft opplegg for hesteridning på 1,5 time, gode og trygge instruktører og en opplevelse vi kan anbefale på det varmeste. Avsluttet med en super lunsj på Låven, og så lek på den kritthvite stranda!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, havardbrenno
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

MAGISK!! Heldagstur til Hov som startet med ridetur 1,5 t, treretters lunsj tilberedt av det som må være en av Lofotens beste kokker. Bad/badstu i krystallklart vann. Lek og spill på stranden . Treretters middag på låven avrundet dagen. HOV leverte så til de grader

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Skowenche
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var på heldagstur idag. Eller noe som skulle være en heldagstur. Men turen tilsvarte ikke i det hele tatt beskrivelsen som dem har på nettsiden. Der står det at det skal være varm mat ved bål i en dal, det var bare en brødskive vi fikk. Vann var bare en halv liters termos som skulle være nok for 5 personer (altså 1dl/hver) Ingen dal eller bål eller varm mat. I følge beskrivelsen skulle turen vare mellom 6-7timer, våres varte omtrent 5 timer. Det var også litt kjedelig, med veldig lite traving eller gallopping. Bare å gå i ujevn terreng nesten hele tiden. Vi betalte 2090kr/hver og tenker at det var langt ifra verdt de pengene. Vi er ganske skuffet nå, da vi hadde kjørt langt bare for å få oppleve det som var beskrevet for heldagstur. Hestene var grei og guiden helt okei (men snakket ikke så mye) men selve turen var altså ikke i det hele tatt sånn som i beskrivelsen på nettsiden.

1  Takk, Maarit K
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat. Hyggelig servitør. God dessert og god, meget sterk kaffe. Koselig, uhøytidelig lokale. Anbefales

1  Takk, 404mortenl
Anmeldt 14. juli 2020

Sanitæranlegg bør forbedres mye. Det var ikke varmtvann når vi skulle dusje kl 15 på dagen. Det var skittent og det hang støvtråder under taket. Støy ene kvelden til kl 00.30, da sendte vi melding og ba om at det burde sjekkes.
Beligenheten er fantastisk og maten på Låven var god.

Takk, nksn2020