Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 30. desember 2017

Oppsummering: kald dusj, begrenset antall solsenger, dårlig logistikk i restaurant, men god WiFi både på rom og strand. Vi hadde bestilt et Deluxe sea view room, rommet minnes mer om en standar dobbelt rom. Du kunne se havet fra balkongen, men byggeplassen på nabotomten tok dessverre mer av blikkfanget. Badet var lite men ok, MEN med NULL trykk i dusjen om du ønsker varmt vann. Jeg vil nok heller anbefale rom med Garden View for å unngå det mest av støyet fra tomten ved siden av. Det var ikke mulig og bytte rom pga kapasitet, men de sa de skulle si ifra dagen etter, dette skjedde ikke. Ønsker dere solsenger må dere stå opp før kl 07:00 og "reservere" plass. som tidligere nevnt fra hotellet forstår jeg utfordringene til øya mtp tilgjengelige resurser, men desember er starten på høysesongen, noe jeg ikke opplever at de var forberedt på. Opplevelsen av restauranten er dårlig. Feil og innsending av bestillinger skjedde gang på gang, noe pga språk og lite effektivt system. En anbefaling til hotellet: "Sett opp bord nr, så servitørene har oversikt over hvem bord som skal ha hva". For europeere forøvrig er nok standaren på maten litt lav, men så er man i Vietnam hvor alt fra dyret skal brukes. Vi så kun at den ene restauranten holdt åpent til lunsj og middag ( der hvor frokosten serveres). De ansatte forøvrig var blide og hyggelige.

Romtips: Deluxe Garden eller Bungalow f.eks. 214
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Cathrine E
Eden Resort P, Guest Relation Officer på Eden Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Dear Cathrine E,

It is a great honor for us because you are already our customer and take the time to submit your feedback on Tripadvisor.
We apologize for any inconvenience as well as your requests are not responding in time to affect your holiday. Allow me on behalf of Eden resort to send you the most sincere apology, . At present, we are gradually improving all our weaknesses and in the near future we will complete all that is missing at Eden resort. Hopefully we have the opportunity to welcome you in the next holiday to see the perfection from us.
Also, we are very happy that you had mention our dedicated staff, for sure I will share this for our team so they have more motivation to try there best.
Once again send you sincere thanks and greetings from Phu Quoc Island
Best regards
Hao Bui - Guest Relation Officer

Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Vi var 5 jenter som delte en familie-bungalow. Bungalowen var flott, med veldig fint utendørs bad. De ansatte i resepsjonen er hyggelig og hjelpsomme, det samme er de som rengjør rommene.

Det som sjokkerte oss mest, var servicen i restauranten. De ansatte snakker dårlig engelsk, og det kan virke som at mange av dem svarer «yes» uten å egentlig forstå hva vi spør om. Da vi spiste middag i restauranten på dag to, var vi syv jenter, hvor jeg måtte vente en time lengre enn de andre på maten min. Ingen av de ansatte hadde gitt beskjed til meg om at det var noe galt med bestillingen min. Jeg måtte selv gå opp å spørre etter maten. Når alle hadde spist opp, og kelnerne allerede begynte å rydde, ville jeg ikke spise alene, så jeg kansellerte retten min. De ansatte beklaget seg, men det ble ikke gjort noe for å «gjøre opp» for feilen. I tillegg til dette, fikk vi servert varm øl. Når vi gikk for å bytte til noen som var kalde, fikk vi fire bokser, hvor alle oss jentene var av den oppfatning av at hotellet gav oss de som en kompensasjon. Dette var ikke tilfelle, for neste dag da vi spiste lunsj kom kelneren med regningen fra ølen vi «fikk» dagen før. Selv om dette har vært en misforståelse fra begge sider, hadde jeg forventet at hotellet tok den regningen i og med at det i utgangspunktet er et bra og dyrt hotell.

Hotellet hadde også sagt de skulle plukke oss opp når vi landet på flyplassen, noe de ikke gjorde. Vi ble nødt til å ta en taxi, hvor resepsjonen beklaget seg veldig og betalte oss tilbake det vi hadde brukt på taxituren fra flyplassen:)

Området rundt hotellet er helt OK, men vi så på det som negativt at de ikke på langt nær har nok solsenger på stranden til alle gjestene som bor på hotellet.

Alt i alt er jeg veldig skuffet over oppholdet vi hadde på dette hotellet. Vi har reist i nesten to måneder nå, hvor vi har vært på hosteller til 40kr natten med 1000 ganger bedre service enn denne restauranten viste oss. Anbefales ikke videre.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, amandabskjei
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Bungalowen vi hadde var veldig fin, og strandområdet er okei med solsenger, men det er alt for få solsenger ift antall folk på hotellet. De ansatte i resepsjonen og de som steller rommet er veldig hyggelige, og de kommer med vann og litt frukt på rommet hver dag. Veldig hyggelig. Frokostbuffet er bra. Positivt at de henter og kjører til flyplassen, men de hadde glemt oss så vi måtte ta taxi til hotellet, men de betalte oss for den.

Restauranten er dårlig. De ansatte er dårlig i engelsk, maten og drikken tar lang tid og smaker helt gjennomsnittlig, men er mye dyrere enn andre plasser i nærheten. Vi bestilte øl, fikk varm øl og gikk for å klage, og da sa de at vi kunne få nye mens de vi hadde fått først ventet på å bli kalde. Vi betalte ikke for dem fordi han sa vi skulle få dem, men da han kom på jobb dagen etter krevde han betaling for dem. Den ene venninnen min ventet 1 time på maten uten at de sa i fra, og da var vi andre ferdig med å spise for lenge siden. Alt i alt følte vi at det var veldig dårlig service i restauranten, og vi hadde både lunsj og middag her under oppholdet vårt. Svært skuffende.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, helenes421
Eden Resort P, Guest Relation Officer på Eden Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Dear Helene S,

Many thanks to you and your family for choosing Eden Resort for your vacation and taking the time to send feedback on Tripadvisor.

We are happy to offer you the best service from Eden Resort. The time you are stayed is preparing for the peak season, and we are plans to prepare more sunbed as well as improve the quality of service. However, at present the number of rooms in Eden is very much so it is quite difficult for us to provided for all the guests here, We already prepare enoght sunded for all our guest

Phu Quoc is an island away from the mainland, so most of are limited in human resources. At the moment, we have continuous training programs as well as skill classes to cultivate skills for all of our employees. .

Beside that, allow me on behalf of all the Eden Resort to send the most sincere apology to you and your family for any inconveniences

Hope that Eden Resort has the opportunity to welcome you back and see the perfection from us.

Best regards
Hao Bui - GRO

Anmeldt 19. januar 2016 via mobile enheter

Hotellet har en fin velkomst, og man blir stort sett møtt av et vennlig personale. Engelsken er ikke den beste, men man gjør seg forstått, begge veier.
Dessverre ble ferien noe ødelagt av våkenetter grunnet svært ubehagelige og harde senger, og puter. Fra ca 07-08 om morgenen fyker vaskedamene rundt med sine walkietalkie og gnåler for hele hotellet (åpne ganger mellom etasjene). De kan også finne på å mase om å få komme inn allerede i 8 tiden (flere ganger), noe vi syntes var upassende. Det er også mye bråk rundt hotellet, i form av noe bygging.
Internettet fungerer svært dårlig. Og det er lite varmtvann i dusjen.
Prisene på hotellet er stive i forhold til hva man får, andre steder på øyen.
Ellers et fint bassengområde, og strand. Sett bort fra elendig musikkunderholdning (playback/miming) fra en lokal gruppe på kveldstid, så er det en hyggelig stemning ute på kvelden.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Madeleine M
Anmeldt 15. oktober 2012

Et av de litt finere nye resortene på øya. Vennlig mottagelse. Kjedelige rom. Flott bassengområde. Hyggelig betjening som dessverre snakker veldig dårlig engelsk og derav følgende følere misforståelser under oppholdet. Vi var 2 voksne og 2 barn. Det skal nevnes at det kun er 2 mannsrom og at barna må ligge på et helt annet rom hvor man må ut på gangen for å komme mellom. Det var ingen andre muligheter på hotellet. Maten er overpriset sett i forhold til kvalitet og hva det generelle prisnivået er på øya. Flotte solnedganger på stranda.
TIPS:
Fint å gå langs stranda mot "sentrum" Etter 1-2 km kommer man til noen klipper og etter dette ligger det noen hyggelige restauranter som er verd et besøk.

Dato for oppholdet: februar 2012
3  Takk, norwegiantraveller74