“Billig god mat”

Kjøkken: Grill, Vietnamesisk
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Mange retter til en rimelig penge. Her finner du noe for en hver smak. Ikke så store retter, men utvalget er stort.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jens L

Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste 3 ganger på Cami i løpet av oppholdet vårt på øya! Veldig god mat og god service med hyggelig og hjelpsom betjening!
Vi prøvde også "dining in the dark" noe som var en spesiell opplevelse! Servitørene var synshemmede/blinde og vi satt i er rom som var helt mørkt. Derfor var vi helt likestilt! Jentene var så flinke til å servere og vi ble super imponert! Man får også virkelig testet sansene på en annen måte da man spiser ute å se noe som helst. Vi gikk for asiatisk meny. Vi fikk servert ca 9 retter som vi ikke visste hva var. Det skulle vi gjette når vi var ferdige og vi fikk se bilder av Maten. Maten var veldig god. Opplevelse for livet! Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 688stinem
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Spist på cami 3 ganger. Veldig bra mat og service. Prøve også dinging in the dark veldig moro anbefaler det

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, kimerikl
Anmeldt 22. januar 2018

Koselig sted med veldig god mat. Alltid mye folk der, men ikke spesielt lenge å vente på maten. Veldig god service.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Anne-Lill L
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Maten var helt ok, og de ansatte var veldig hyggelig. Fikk maten til forskjellig tid, så ble sittende å spise aleine,noe som trekker ned. Koslig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, kristine b

Reisende som så på CAMI Restaurant & Bar, så også på

Phú Quốc, Kien Giang Province

Har du vært i CAMI Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!