“God mat, barnevennlig!”

The Spice House at Cassia Cottage
Vurdert som nr. 8 av 202 Restauranter i Duong Dong
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var to voksne og to små barn. Godt utvalg av mat, spesielt de vitnamesiske pannekakene var kjempe gode. Green papaya og mange salat var også veldig god. Super service og koselig resturante.

Egen barnemeny, samt ark og fargestifter til ventetiden.

Kommer garanter til å besøke den engang til i løpet av ferien!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, NIH84

Anmeldt 11. januar 2019

Her hadde vi en flott spiseopplevelse. Ypperlig og variert meny, hurtig service, hyggelige folk som til og med fulgte deg til og fra med paraply når det regnet.

Takk, FrodeP52
Anmeldt 7. november 2018

Koselig atmosfære med både lokal og europeisk kjøkken. Hjelpsomme ansatte, og delikate retter. Anbefales!

Takk, LoveTravel165636
Anmeldt 22. desember 2017

Restauranten ligger flott til nede mot i stranden på et flott hotelområde. Dessverre var servicen distansert, lite personlig og ikke spesielt hyggelig. Menyen var grei nok. Dog ble vi meget skuffet over maten. Mine vårruller var tamme, tørre og smakløse. Min fish/barracuda og chips var overstekt og tørre. Matmessig og servicemessig var restauranten en skuffelse og nedtur.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Denne er et "must" i Phu Quoc. Spennende meny med stor variasjon, god service tross svake engelskkunnskaper på vår servitør.
Oksebiff med pepper var veldig bra, mørt og med en utrolig god saus og tilbehør. Dessertkart på høyt nivå, her er det bare å vrake og velge. Dyrt sted relativt sett, men verdt hver krone i Europa-sammenheng. Full pakke for 500-600 kroner for to personer!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Brynbu

Reisende som så på The Spice House at Cassia Cottage, så også på

Har du vært i The Spice House at Cassia Cottage? Del dine erfaringer!