“God mat og nydelig atmosfære”

The Spice House at Cassia Cottage
Vurdert som nr. 7 av 180 Restauranter i Duong Dong
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Dette er absolutt et sted man kan dra for en romantisk kveld. Restauranten ligger på et hotell område med nydelig utsikt over bassenget og stranden. Maten var veldig god, både fisken og kyllingen. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Sølvi A

Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her fordi vi synes at hotellet er aldeles nydelig. Anbefaler virkelig å bo her! Men maten i restauranten bør du glatt hoppe over, utrolig kjedelig.
Mat uten smak rett og slett. Noen burde gitt kokken chilli, hvitløk og annet i gave her bør de skjerpe seg!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 1972tinah
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var to voksne og to små barn. Godt utvalg av mat, spesielt de vitnamesiske pannekakene var kjempe gode. Green papaya og mange salat var også veldig god. Super service og koselig resturante.

Egen barnemeny, samt ark og fargestifter til ventetiden.

Kommer garanter til å besøke den engang til i løpet av ferien!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, NIH84
Anmeldt 11. januar 2019

Her hadde vi en flott spiseopplevelse. Ypperlig og variert meny, hurtig service, hyggelige folk som til og med fulgte deg til og fra med paraply når det regnet.

Takk, FrodeP52
Anmeldt 7. november 2018

Koselig atmosfære med både lokal og europeisk kjøkken. Hjelpsomme ansatte, og delikate retter. Anbefales!

Takk, LoveTravel165636

Reisende som så på The Spice House at Cassia Cottage, så også på

Phú Quốc, Kien Giang Province

Har du vært i The Spice House at Cassia Cottage? Del dine erfaringer!