“God mat :)”

Kjøkken: Amerikansk, Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Kjempe gode burgere og vennlig og serviceinnstilte ansatte! Vi var der flere ganger i løpet av ferien vår og var kjempe fornøyd hver gang.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Ceciliepo

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Utrolig godt med en burger etter nesten to uker i Vietnam. Spennende burgere og enda mer spennende vertskap. Satte seg gladelig ned for å ta en prat, og serverte gode drinker og godt øl.

Takk, Kristoffer W
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Ekte burgere laget av en hyggelig amerikaner som elsker kjøtt, burgere, tilbehør, bacon, small-talk med gjester og missliker veganere.
Stedet har en god atmosfære og man må smake lime paien til dessert!
Poeng for godt mikrobrygg fra Saigon på tapp

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Christian W
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Digg, saftig, smakfull burger. Hjemmebakt brød. Digg tilbehør. Kult sted. Kul musikk. Veldig hyggelig personale. Dette stedet er ikke lett å se fra veien, så følg kartet!!!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Bjørn-André J
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales! Beste burger vi har spist på lenge. Winston ligger i en sidegate, så vanskelig å se, men med taxi var det ingen problem. Vi spiste "The best damn bacon burger ever", og det er terningkast 6. Vennlig betjening, og vi satt i "beer garden", en deilig hage utenfor restauranten. Kul musikk, ja alt var perfekt!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, MatiasBuskerud

Reisende som så på Winston's Burgers & Beer, så også på

Phú Quốc, Kien Giang Province

Har du vært i Winston's Burgers & Beer? Del dine erfaringer!