“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 5 av 180 Restauranter i Duong Dong
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og utrolig flott lokale. Vel verdt et besøk om man vil bruke litt penger på å skjemme seg selv litt bort. Ekstremt god service og meget årvåkent personale.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Kristoffer W
Jean Pierre G, General Manager på The Pepper Tree Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Dear Kristoffer W,

Thank you very much for your wonderful feedback! It is such a praise to our high standards of service.

We were delighted to provide you with our undivided attention. Your review will be shared with the entire food and beverage team, and will surely be proof of our continued efforts to try to create the best possible dining experience on the island.

We all look forward to welcoming you back soon.

Sincerely,

The Peppertree Management Team

Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Mat her er i en helt annen klasse en mesteparten av gate restaurantene. Her er spiser man med øyne, lukt og smak. Fantastisk service, nydelig beliggenhet på stranden. Koster litt mer, men anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, frodeb522
Anmeldt 22. desember 2017

Vi spiste middag her en rekke ganger den uken vi bodde på La Veranda. Spennende og variert a la carte meny, samt ulike buffetkvelder. Vi opplevde stort sett gjennomgående svært god mat, med unntak av en veganaften hvor vi var skuffet over maten. Virkelig flott restaurant med helt nydelige bord og flott utsikt. Virkelig koselig å spise her. Videre hadde vi en helt utsøkt middag på stranden "Dinner under the stars" som bare anbefales på det varmeste. Det vi imidlertid vil fremheve er den særdeles gode servicen vi hele tiden fikk. Servicen var svært hyggelig og oppmerksom, særlig fra tyskeren. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Meget god mat, spennede meny, fantastisk god service. Samtlige i følget var fornøyd med hovedrett og dessert.

I overkant dyrt.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 82eirikj
Anmeldt 21. oktober 2016

Vi satt faktisk akkurat ved dette bordet flere ganger under vårt opphold på hotellet. Deilig med forandring i maten etter en rundreise i Vietnam. De hadde importert kjøtt fra Australia /New Zealand både okse og lam. Sammen med den hyggelige servitøren og de gode vinene er dette en opplevelse jeg vil huske lenge.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Hanne Rikke J
Jean Pierre G, General Manager på The Pepper Tree Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2016

Kjære Hanne Rikke J,

Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å legge deg positive tilbakemeldinger på tur rådgiver for fremtidige gjester å lese. Vi er alle glade for at du finner våre retter å være en velsignelse etter en lang tur rundt Vietnam. Vær trygg, jeg vil dele den hyggelige bemerkninger med hele laget som alle ønsker deg velkommen tilbake en dag i nær fremtid.

Vennlig hilsen,
Ian Ó Broin
Director of Guest Experience
MGallery by Sofitel - La Veranda Resort - Phu Quoc

Reisende som så på The Pepper Tree Restaurant, så også på

Phú Quốc, Kien Giang Province

Har du vært i The Pepper Tree Restaurant? Del dine erfaringer!