La Veranda Resort Phu Quoc - MGallery Collection
  • Gratis parkering
Thuyhouse Resort(Duong Dong)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Mai Spa Resort(Duong Dong)
  • Frokost inkludert
Daisy Resort(Duong Dong)
Agoda.com
Cassia Cottage(Duong Dong)
Anmeldt 17. januar 2016

Familie på 4( barn 18 & 20) var på rundreise i Vietnam og var 4 dager på dette flotte senteret. Beliggenheten på stranden var topp, servicen var enormt bra, og rommene romslige. Vi fikk " joining- rooms" som er supert for familie på 4. Maten var ikke fantastisk og det var ganske dyrt å spise middag på hotellet. Frokosten var veldig bra. Fins ganske greie restauranter langs stranda.

• Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Hege1970
Jean Pierre G, General Manager på La Veranda Resort Phu Quoc - MGallery Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2016

Kjære Hege1970,

Mange takk for din veldig snille tilbakemeldinger og positive kommentarer. Vi setter stor pris på at du velger å bli med oss ​​på La Veranda Resort under siste tur til Phu Quoc. Det var en fryd å lese at vi ga deg en god opplevelse mens på samme tid gir komfort og luksus. Være trygg Jeg vil dele dine entusiastiske lovprisninger med hele laget om deres "enormt god" service. Jeg var trist å høre at middagen ikke nå dine forventninger. Vi er på ingen måte i konkurranse med de andre restaurantene langs stranden som vår tilnærming mot gjest fortreffelighet er av en høyere standard, og vårt tilbud er at av en levende og unikt kjøkken konsept. Stilen vår restaurant er fine dining med plettfrie service, hvit duk, rikelig utvalg av kvalitetsviner og fantastisk utsikt mot havet samtidig som serenaded av vår resident band. Vi ønsker å ha muligheten til å vise deg den autentiske følelsen av vår restaurant, og for å ønske deg velkommen tilbake til La Veranda bør du være tilbake til vår lille stykke paradis.

Anmeldt 16. november 2015 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted. Hele anlegget er en stor hage. Egen strand hvor en får kalle kluter og en kald frukt sorbe på stranden. Her får en verdier for pengene. Fantastisk restaurant betjening og en svært bra strand. Betjeningen hjelper med alt du har behov for: utflukter, transport til flyplassen og har til og med en liten privat øy i syd som en kan dra til. Dette er et hotell som gir deg mye for pengene. Her kan du føle deg trygg for ikke å få problemer med magen. Ellers kan renslighet være et problem på mange av restaurantene. Mandager har de romantisk middag på stranden. Da er stranden blitt en svært romantisk restaurant med fakler og lys. Vi ble helt nyforelsket.

Opphold: november 2015, reiste som et par
Takk, Askeland
Jean Pierre G, General Manager på La Veranda Resort Phu Quoc - MGallery Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2015

Kjære Askeland,

Vi ønsker å uttrykke vår takk til deg for å velge La Veranda under ditt opphold på Phu Quoc paradisøya. Det var en sann glede for oss å ønske deg velkommen.
Vi er svært takknemlig for hyggelige kommentarer angående "vennlig og imøtekommende" stab samt vår "velsmakende og rikelig" frokost. Trygg vi vil dele dine lovord til alle på laget, som de streber etter å kontinuerlig gi våre gjester en minneverdig opplevelse.
Faktisk er det et bredt utvalg av restauranter og barer rundt anlegget for å tilfredsstille hver prisklasse og smak. Phu Quoc er fortsatt i sin spede begynnelse i form av utvikling, er det nå når vi opplever en forbedring på infrastrukturen system samt en vekst på hva øya har å tilby. Vi regner med å ha noen spennende år foran oss når det gjelder utvikling og innovasjon.

Til slutt vil vi verdsette muligheten til å hilse på deg igjen ganske snart, for å styrke din tillit og lojalitet, ved excel og overgår forventningene.

Anmeldt 16. november 2015

Bodde 3 netter på resorten. Rom og fellesområder er svært velstelte og vakre. Personalet er vennlig og imøtekommende. Frokosten var velsmakende og rikelig med personale som ga god service. Det som trekker ned er området rundt som er lite utviklet og variabel standard på spisesteder rundt. Kommer likevel gjerne tilbake.

• Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Knut S

Kjære Knut S,

Anmeldt 14. november 2015 via mobile enheter

Vi ønsket tre rolige dager på tampen av rundreisen i Vietnam. La Veranda Resort innfridde hundre prosent. Det var mange ansatte som til enhver tid fulgt opp gjestene. Rommet var stort og komfortabelt, rent og med service morgen og kveld. Frokosten var nydelig, med både asiatiske og vestlige menyalternativer. Hver morgen deltok vi i yoga-klasse som ga en nydelig start på dagen. På stranden var det vakter slik at alle eiendeler ble passet på mens vi badet eller benyttet kajakk eller dykkermaske som var til utlån fra hotellet.
Svømmebassenget har godt vakthold, og var en rolig opplevelse. Eneste negative var at vannet i boblebadet virket noe urent på overflaten (solkrem ? )
Restaurant og bartilbudet på hotellet var flott og dyrt. Vi valgte å spise lunsj og middager på en av mindre restaurantene i området.
Spaavdelingen var en opplevelse i seg selv. Profesjonelle ansatte og behagelig miljø.

Opphold: november 2015, reiste som et par
Takk, SiskSkien
Jean Pierre G, General Manager på La Veranda Resort Phu Quoc - MGallery Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2015

Kjære SiskSkien,

Først, la meg takke deg for å velge La Veranda som foretrukket valg mens på Phu Quoc Island. Mange av våre gjester velger å avslutte sine reiser med noen avslappende dager på vår vakre stranden eller sitte på sine balkonger omgitt av våre tropiske jungelen hager. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å legge inn tilbakemeldinger og for å la andre Trip Advisor lesere få et innblikk i de store opplevelsene av våre tidligere gjester.

Jeg beklager hvis våre restaurant prisene ikke oppfyller dine forventninger, vil jeg gjerne dele noen punkter angående vår prisstrategi. Vi bruker kun de fineste importerte og lokale produkter, de importeres har en svært høy skatt i Vietnam som de blir betraktet som en luksus. Alle våre måltider tilberedes i en strengt kontrollert hygienisk miljø og vi tilbyr rettferdige ansettelsesvilkår for alle våre ansatte. Jeg håper disse punktene har tilbudt noen avklaring.
Jeg er henrykt over å lese at du var i stand til å nyte og oppleve de mange aktiviteter og tjenester vi har på tilbud for våre gjester, slik som gratis yogatimer hver morgen og kajakker på stranden. Jeg ønsker å forsikre deg om at vannet fra boblebadet kommer fra samme kilde som den på svømmebassenget. I fjor endret vi vannet fra klorid basen til salt vann basert, noe som er mer miljøvennlig og naturlig for våre gjester. Dette vannet er hele dagen, hele tiden fornyes.

Jeg er glad for at du hadde en veldig avslappende og luksuriøst opphold, og jeg vil gjerne dele den hyggelige oppmuntrende ord med alle mine kolleger. Endelig Alle av oss ønsker deg velkommen tilbake til vår lille spleise of Paradise.

Guest Relation Officer

Anmeldt 15. oktober 2012

Vi bodde på en nærliggende resort men spiste her. Alt i alt veldig bra. Dette tror jeg er det eneste hotellet på øya som har en høyere europeisk standard. Mange av de andre stedene prøver de men de får det ikke riktig til. Flere europeere som serverer i restauranten. Vi ble veldig godt tatt vare på av en sveitsisk ung fyr.

• Opphold: februar 2012, reiste med familie
3  Takk, Sebastian B