Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Veldig koselig hotell med god atmosfære. Fine rom med terrasse. Utsikt mot hage og hav.
Alle som jobber der er så omsorgsfulle og snille. Du føler det veldig trygg og godt tatt vare på.
Nydelig mat i restauranten.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, nutte02
Anmeldt 11. mars 2017

Flott beliggenhet ,fantastisk personal, kjempe bra kjøkken og stilig rom
Deilig temperatur på bassengene(3stk), veldig bra oppfølging av personalet med drikke ved bassenget. Veldig bra kjøkken med stor frokost buffet med mye frukt, lokal mat, smoothie og div. Juicer... stor lunsj og middags meny med mange gode retter... spiste mye her, og var alltid fornøyd!! Spennende vin kart også.. var der i 2 uker med en sønn på 20 måneder, personalet ga han så mye oppmerksomhet at jeg tror han til slutt likte dem bedre enn mamma og meg:-) Hvis personalet leser dette så vil jeg hilse så mye fra lille Ferdinand, han savner dere! Mala baren er også fantasistk, rett ved stranden, god drinker, hyggelig og oppmerksom betjening, og bilijard bord.... jeg kommer til å anbefale cassia på det sterkeste til allle som skal oppleve Vietnam

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Jon B
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Flott service og hyggelig personale som alltid er klare til å yte service. Hele området har en avslappet atmosfære med veldig store og fine rom. Kan lett veksle mellom basseng og strand ettersom alt ligger i nærheten av hverandre.
Flott opplevelse!

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Vegardwes
Anmeldt 22. desember 2013

Dette er et avslappende sted med høy kvalitet på rom og fasiliteter. Flott svømmeanlegg beliggende avskjermet fra stranden og behagelig atmosfære. Likevel er opplevelsen at dette var for dyrt sammenlignet med andre nye alternativer langs stranden. Frokost og restaurant er bra, men ikke på topp etter vår vurdering. Men skal du og vil du ha et respekt med basseng og av denne typen, finnes det ikke mange alternativer. Er det strandliv som er pri 1 vil vi imidlertid anbefale et annet sted.

Dato for oppholdet: desember 2013
1  Takk, 193tones
Anmeldt 16. oktober 2013

Vi har tilbragt to uker på dette nydelige stedet. Classia cottage har vært en utrolig god opplevelse. Vi sitter igjen med mange gode minner og anbefaler dette stedet på det varmeste. Hytten vår er veldig koselig. Vi har vår egen lille hage utenfor. Betjeningen er svært behjelpelige og trivelige. Vi liker svært godt at stedet drives så godt. Vi har fått god service hele tiden. Stedet i seg selv er utrolig frodig og fint. Det er som å bo i en stor tropisk hage. Hver ettermiddag får vi servert en ny coctail som selvfølgelig er laget med ferskpresset frukt. Denne er complementary. Stedet har også en utrolig god restaurant som gjør hele oppholdet komplett. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, Hege F