Destinia.com
StayForLong
ZenHotels.com
SuperTravel
Anmeldt 3. februar 2016 via mobile enheter

Følte oss rett og slett ikke velkomne - fordi vi ikke behersket italiensk. OBS - OBS!!
Ved poolen var sengene alt for få - gamle og delvis ødelagte.
Maten var grei nok - men middagsserveringen stengte kl.21.00
Vil ikke anbefale stedet - tilsvarer IKKE 4 stjerner!!

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, 442sylvip
Anmeldt 5. mars 2014

Vi reiste dit med familien på 4 i slutten av februar i 2014.
Førsteinntrykket var flott, fin reception med hyggelige folk. Du blir vist vei til "huset".
Det er en flott strand, men det er best å bruke stranden over hotellstranden fordi at hotellstranden har mange steiner og det er vanskelig å komme ut i vannet når det er bølger og man er barføtt.
Mange plusser som,
Flott renhold, hyggelig personale, flotte utsikter, topp vær, maten (særlig fin frokostbuffe), tryggheten ( du ser tydelig security som går rundt), STRANDEN, aktiviteter++
Men også noen nedturer som,
Dusjen kan være helt umulig å bruke med tanke med brå temperaturforskjeller og vannmengde. Senga er litt vond og dyner blir erstattet med et laken ( men finnes pleid i skapet). Mottoet No Stress kan man godt merke når man bestiller mat, der man godt kan vente 45 min bare på en toast. Kan egne seg med en kortstokk.
Litt dårlig engelsk hos noen på personalet.

Sentrum er fint, kan være litt mas med selgere. Et kjent utrykk er "My friend, come and see my shop?"
Men det er trygt å gå der. Og det er mange steder å spise. Litt langt å gå, så det er fint med en taxi.

En flott plass , anbefales absolutt.

Dato for oppholdet: februar 2014
1  Takk, donavans346
Anmeldt 25. mars 2013

Skuffelsen var stor da vi ankom dette stedet, vel, det lå flott til, men gammelt og nedslitt. vi skulle ha 4 stjerner, men gir 2-. Måtte bytte rom da det første ikke holdt mål. Nr. 2 var brukbart, men ikke mer. Bassenget var meget bra og holdt rent. Resturanten var under en hver kritikk. godt at det var en ok snack bar med hyggelig personal bak resepsjonen.
Reiste inn til Sal Rei to aftener, den ene bra, den andre ikke, begge anbefalt i resepsjonen.
Vi fant personalet i resepsjonen imøtekommende og vennlige
Vi skulle gjerne ha bodd i en villa, men det lot seg ikke gjøre.
Det er ikke tilrådelig å bevege seg i byen om aften.
Vi hadde gledet oss til å bade i havet. men bølgene for store, så ikke reis før i slutten av mars eller april, øen har praktfulle strender, men ikke lett å komme til.

Dato for oppholdet: februar 2013
Takk, Hilde P P
Anmeldt 6. februar 2013

Beliggenheten var fin med Strand og basseng! Fin ferie for sol! Men maten var lite varierende i buffer og ikke så mye å skryte av. Veldig glad vi ikke hadde alle måltidene inkludert. Det var billigere og mye bedre mat i byen Sal Rai. De hadde et kort man måtte sette inn penger på for det gikk ikke å betale med kort eller kontant. Du fikk ikke pengene tilbake om du hadde mer igjen når du dro. Ta ut ekstra med euro når dere er på Gardermoen, minibankene hadde ikke nok penger.
De hadde litt slitsomme "aktivitets masere" som gikk rundt på stranden og vekket deg om du sov for at du skulle være med på basseng trening f.eks.
Totaltsett var det et fint sted for solferie, men hadde det ikke vært sol hadde vi kjedet oss veldig.

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, CathrineBj
Anmeldt 8. januar 2013

Vi hadde en villa (A8) bestående av tre doble soverom, stue/kjøkken og to bad. Den lå helt nordøst i området, med Atlanterhavet rett ut. Vi hadde fantastisk solnedgang i havet hver kveld og sovnet til lyden av brenningene. Kjøkkenet var ikke utstyrt, og kunne derfor ikke brukes. Vi hadde frokost inkludert - ok men de serverte saft og ikke juice og spiste mange måltider i deres buffet-restaurant. Barn u/12 var gratis der, så det var ikke så dyrt (15 Euro/voksen). Stranden (som flere har anmeldt som liten) var helt perfekt for oss. Store bølger! Vi betalte 144 Euro/natt i julen. Helt OK pris!

Dato for oppholdet: desember 2012
2  Takk, FastCarLisbon