Trip.com
Travelocity
Anmeldt 15. mai 2018

Kjempehyggelig betjening, hotellet var rent og ryddig og frokosten var kjempebra.
Hotellet ligger på stranden i Beau Vallon. Du kan gå mellom bassenget og stranden med 15 meters avstand. God restaurant på hotellet og flere restauranter å velge mellom i området. Dagligvarebutikker og souvenributikker ligger ca 500 meter unna. Fantastisk fint område med mange muligheter for å drive med SUP, vannscooter og andre strandaktiviteter. Man kan gratis benytte seg av treningssenteret og bassenget til Savoy som er nabohotellet. Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, fschevig
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Dear Guest,
Thank you for your comments. I am pleased to know that you had a memorable stay with us.Hope you will be back soon for an another stay in not too distant future.
Kind regards,
Sujith Surendran
General Manager

Anmeldt 24. april 2018

Hotellet ligger helt i strandkanten på Beau Vallon, en lang sandstrand. Vi hadde en rundur rundt øya en dag og så mange fine beliggenheter, men denne passet helt vår prisklasse. Andre hoteller lå litt for seg, - her kunne du spasere og finne både andre hoteller, spisesteder og se markedet i landsbyen.
Hyggelig betjening og svært servicevennlige.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, jonoes
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2018

Dear Guest,
Thank you for your feedback.I am happy to know that you had a good stay with us..Hope you will return for another stay very soon.
Kind regards,
Sujith Surendran
General Manager

Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening. God service både ved ankomst og avreise. Tok initiativ og ordnet opp der det var behov. Fantastisk beliggenhet ved stranda, og nær et tettsted med butikker, restauranter og ATM'er. Bra mat på hotellet. God frokost og bra pizza og sushi. OK, men overpriset middagsbuffet. Gratis WiFi, men treg på tidspunkt når mange var pålogget. Enkelt å ta taxi fra flyplassen. Tar 20-30 minutter og koster 5-600 rupi. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2017
2  Takk, toregilk2015
Anmeldt 26. juli 2016

Vi bodde i et Suite Deluxe med havutsikt, rommet var veldig bra med gode senger, stort bad, bra renhold og en stor balkong.
Frokosten ble inntatt i et lokale med fantastisk utsikt rett på stranden og frokosten var bra.
Veldig hyggelig betjening som var behjelpelig med alt en trengte.
Hotellet ligger rett på stranden som jeg mener er den beste å bo på denne øyen. Det er et lite basseng med en fin hage som passer bra for familier med små barn.
Solstoler tilgjengelig på stranden.
Mange restauranger i komplekset samt at en kan benytte alle fasiliteter på nabo hotellet Savoy. Mye god mat. De holdt på med bygging av en Tiki Bar på stranden som jeg tror kommer til å bli helt fantastisk.

Romtips: Anbefaler rom med havutsikt
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, StigS311
Anmeldt 28. februar 2015

Bestilte hotellet etter anbefalinger på Tripadvisor og Hotels.com. God service fra hotellet med tanke på bagasjeoppbevaring o.l ved inn/utsjekk. Piccolo og vaktmannskapet var generelt vennlig og imøtekommende. Resepsjonistene var generelt dårligere på service. Var utydelige og virket innesluttet. Helhetsinntrykket på service var derfor i beste fall gjennomsnittlig. Hotell med generelt bra standard. Flott beliggenhet rett på stranda. Nærhet til flere gode restauranter og til kollektivtransport. Bassengområdet var flott, hengekøyer, solstoler, strandhånklær gratis og lett tilgjengelig. I løpet av 4 dagers opphold hadde vi problemer med låsen på romdøra og med tv på rommet. TV ble ikke fikset, selv om de skulle sende vaktmester - gikk derfor glipp av fotballkamp vi ønsket å se. Rommet var komfortabelt med grei størrelse. Ok renslig, men da vi ankom var ikke håndduker fra forrige gjester tatt ut fra badet. Også ett tilfelle med at det ikke var lagt inn nye håndduker etter roomservice (dette ble raskt ordnet opp i). Frokostbuffet var svært bra og innkludert i prisen. Wifi gratis, men ustabilt.

Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, mtenggren
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2015

Dear Guest
Thank you for your review. We would like to apologies for the defective TV and also the towels not made available. Your comments have be raised with the effected departments and have been address for future arrivals.
Regards
Management