“Sykkel-lunsj”

Il Boschetto di Vignole S.N.C.
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Castelnuovo Calcea
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelig service. Deilige omgivelser. Fint m lunsj her på sykkeltur.
En himmelsk pannacotta!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marianne B

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Vår lokale restaurant her i landsbyen. Verten, Dario, burde vært norsk æreskonsul, alltid klar til å hjelpe. Kjøkkenet er tradisjonelt piemontesisk, solid presentert med gode lokale viner. Signaturretten tartar må prøves.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Christian H
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Etter å ha vandret i varmen gjennom vinåkrene fra Agliano Therme var det herlig å sette seg ned inne i restauranten. Her fikk vi en herlig lunsj der de ga oss en rekke nydelige retter basert på lokale råvarer og laget på tradisjonelt vis. Favoritter var carpaggio og den hjemmelagde raviolien!
Selvsagt kortreist Chardonnay som passet perfekt!
Anbefaler en tur innom dette stedet!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Olav M
Anmeldt 15. juni 2016

Klassisk piemontisk mat. Utført på ekte og helstøpt vis. Smakfulle aperitivo, perfekt pasta og alltid kalv på menyen. Dario og kjøkkenet viser opp stor hjertelig i tillaging og servering. En utsøkt serviceinnstilling.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Arnebern
Anmeldt 9. oktober 2015 via mobile enheter

Fantastico
Dario ordner den beste menyen for deg.
Nyt måltidet og vinen
Koselig og fin restaurant i Castelnuovo Calcea - vi har feiret 10 års jubile hos Dario.
11 andeleigere som har kjøpt hus i Via Alfieri for 10 år siden

Mombercelli, Province of Asti

San Marzano Oliveto, Province of Asti

Agliano Terme, Province of Asti
Vinchio, Province of Asti

Har du vært i Il Boschetto di Vignole S.N.C.? Del dine erfaringer!