“Fantastisk sjømat”

Vurdert som nr. 6 av 31 Restauranter i Kolymbari
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god sjømat restaurant, vakker utsikt mot havnen i Kolimbari. Alltid topp service, rent og pent. Følger allerede angående covid

Takk, Ankiapp

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restauranten av bekjente, så vi tok taxi dit fra Platanias. Meget hyggelig betjening, koselig lokale med noe utendørs servering med en flott utsikt over havet. Bra utvalg på menyen, men litt "rotete" meny. Men betjeningen var veldig behjelpelig og flink til å forklare. Er en fiske restaurant men denne gangen ble det lam, og det var meget godt.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, klllk
Anmeldt 14. juni 2018

Vi kan absolutt anbefale denne fiskerestauranten i Kolymbari. Nydelig fersk fisk av alle slag! Spennende med fisk som ikke vi har i Norge, og kalamari tilbredt fritert kokt og grillet. Nydelig mat! Hyggelig personale og en fantastisk utsikt i rolige omgivelser.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Solfrid W
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Var på lunch, bestill mixed sjømat, mor på kjøkken kunne sine ting, utmerket avokado salat, grillede grønnsaker og masse ulike fiskeretter mye mere enn forventet, uforglemmelig måltid!!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kurt A
Anmeldt 10. oktober 2017

Med udsigt over havet ligger denne taverna fint til ved havnepromenaden i Kolymbari. Servisen er god, men maten skuffer noget.

Dato for besøk: september 2017
Takk, hilde3110

Reisende som så på Argentina Kapenekis, så også på

Har du vært i Argentina Kapenekis? Del dine erfaringer!