“Anbefales”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Tis Litsas Ta Kamomato er et spisested som absolutt kan anbefales. Maten var meget bra, topp service og forholdsvis lave priser. Tavernaen ligger høyt opp med en fantastisk utsikt. Det var deilige sitte og spise på et fredelig og rolig sted, vekk fra turister, mas og bråk. Har du lyst til å spise på en ekte gresk Taverna, anbefales dette stedet på det varmeste.

Takk, Passenger20532

Anmeldt 27. juni 2018

Dra hit! 7 km fra Kolymbari. Utmerket mat og service. Dette er det ekte Kreta, her får du mat som den skal være! Noe helt annet enn den turisttilpassede maten i tettstedene.

Takk, Marianne H
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Første gang vi var på denne tavernaen. God mat og hyggelig personale. Flott utsikt. Rent og pent på toalettet. Vi kommer tilbake. Anbefales.

Takk, Oddny135
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Sjarmerende, genuint. Hyggelig vertskap - gresk hjemmelaget mat. Må oppleves når du vil oppleve noe spesielt. Lokal buss til Kolymbari og taxi 10e til Tis litsas (10min).

1  Takk, Hanne D
Anmeldt 3. oktober 2016

Valgte å lete oss fram til denne restauranten i Kolymbari da jeg hadde lest om den. Og det var et bra valg! Nydelig gresk mat og kjempekoselig innehaver! Anbefales! Men vi var der etter at det var mørkt, er nok en nydelig utsikt her i dagslys. Kommer gjerne igjen!

1  Takk, TorillB78

Reisende som så på Tis Litsas Ta Kamomata, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Tis Litsas Ta Kamomata? Del dine erfaringer!