“Lunsj”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi opplevde restauranten som ok med en flott restaurant. Betjeningen var ikke mye å skryte av da det virket som at di ikke brydde seg da vi kom. Vi var innom for å ta en lunsj men bestemte oss for å gå da vi ikke fikk noen hjelp til bestilling.

1  Takk, JuliaSofie83

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Var her sommeren 2013 og 2014. Spent kom vi tilbake nå i år, og maten var like god som alltid! Eieren var også like imøtekommende. Menyen var noe mer omfattende enn tidligere, men av det vi spiste (meze), så holdt maten høy kvalitet.
Pluss for godt utvalg av vegetariske retter.

Takk, 574elinh
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Tis Litsas Ta Kamomato er et spisested som absolutt kan anbefales. Maten var meget bra, topp service og forholdsvis lave priser. Tavernaen ligger høyt opp med en fantastisk utsikt. Det var deilige sitte og spise på et fredelig og rolig sted, vekk fra turister, mas og bråk. Har du lyst til å spise på en ekte gresk Taverna, anbefales dette stedet på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Passenger20532
Anmeldt 27. juni 2018

Dra hit! 7 km fra Kolymbari. Utmerket mat og service. Dette er det ekte Kreta, her får du mat som den skal være! Noe helt annet enn den turisttilpassede maten i tettstedene.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Marianne H
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Første gang vi var på denne tavernaen. God mat og hyggelig personale. Flott utsikt. Rent og pent på toalettet. Vi kommer tilbake. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, Oddny135

Reisende som så på Tis Litsas Ta Kamomata, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Tis Litsas Ta Kamomata? Del dine erfaringer!