“Du er ikke velkommen som singel, tydeligvis.”
Anmeldelse av Blue House Restaurant

Blue House Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 13 Restauranter i Loutro
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Jeg gikk innom i håp om å få et bord helt i vannkanten, dem er det selvfølgelig rift om. Fant et hvor det ikke var satt fram skilt om at det var reservert, og satt meg der. Det kommer en kelner, han spør om jeg er alene hvilket jeg bekrefter. Da påstår han at ALLE bord ved vannkanten er reservert, og henviser meg til et bord i bakkant hvor stolen er altfor lav i forhold til bordet. Bør jeg si at jeg ikke spiste der?

Dato for besøk: september 2021
Takk, Cathrine65

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til på kaikanten som de fleste restaurantene i Loutro. Det var ikke den største matopplevelsen, men moussakaen var veldig god.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, SiriHe
Anmeldt 27. mai 2019

Vi ønsket en enkel og god middag på et hyggelig sted, og det fikk vi. En deilig fiskesuppe til en av oss og diverse vegetariske småretter valgt fra disken til den andre - og som vanlig på Kreta ble måltidet avsluttet med noe godt både på fat og i glass. God mat, men viktigere: Veldig hyggelig vertskap. Vi hadde en fin kveld.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, eigilm2013
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

To brødre driver restauranten og maten er utstilt så det er enkelt og velge. Vi har vært der mange ganger og maten er alltid god. De er best på fisk og du får velsmakende benfrie fileter, men du føler deg litt presset når du står foran maten utstilt så du kjøper litt mer enn du hadde tenkt. Planlegg på forhånd hvor mye du trenger så går det bra.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Per-Oscar K
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk god frokost
Utmerket mat og service. Restauranten er verdt ett besøk, vennlige kelnere som gav utmerket service.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, lady19702015

Reisende som så på Blue House Restaurant, så også på

Har du vært i Blue House Restaurant? Del dine erfaringer!