“Lutros beste”

Notos - Restaurant & Rooms
Vurdert som nr. 5 av 13 Restauranter i Loutro
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 23. september 2020

Koselig sted med fin utsikt. Superhyggelig betjening og fantastisk mat til hyggelige priser. Spiste her flere ganger under oppholdet i Lutro.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Christina042

Anmeldt 19. august 2017

Vi fikk anbefalt dette spisestedet, men det ble med den ene middagen. Er du heldig kan du få bord ytterst mot stranda, er du uheldig får du bord innerst ved siden av "kontorpulten" til sjefen. Det gjorde vi, og telefonen ringte flere ganger og med noe høylytt diskusjoner. Det er ikke trivelig når vi prøver å ta en rolig og stille kveld. Raki er ikke obligatorisk og må bestilles.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Olav59
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Dette var et hyggelig restaurantbesøk, spesielt vil vi trekke fram husets tortellini. Beliggenheten er flott og litt tilbaketrukket og intim sammenlignet med de fleste restaurantene i Loutro.
Vi hadde etterhvert blitt vant til å bli servert raki etter måltidet sammen med en deilig dessert, men rakien uteble hos Notos. Ingen stor sak kanskje, men et lite minus.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, trudelutt61
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Vi var en uke i idylliske lille Loutro og spiste middag på fem ulike steder i Loutro ila denne uken. Vi var alle enige i at Notos hadde den beste maten å by på. Vi delte på 6 ulike retter, og særlig pastaretten og risottoen var vedlig god. Trivelig vert, og en flink kjøkkensjef fra Bangladesh!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 694JonD
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Har besøkt Notos jevnlig over flere år, glimrende service og mat, setter spesielt pris på muligheten for å kombinere de mange smårettene.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Arnespen

Reisende som så på Notos - Restaurant & Rooms, så også på

Har du vært i Notos - Restaurant & Rooms? Del dine erfaringer!