Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Et meget bra hotel med veldig god service og barnevennlig betjening.
Ligger i fine omgivelser med en liten spasertur til Amoopi Beach som er en av øyas fineste strender.

God frokost & god mat på hotellet

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, torea856
Anmeldt 20. juni 2018

Vi har besøkt Karpathos mange ganger og har bodd flere ganger på Aegean Village. Nydelig hotell ikke langt fra Pigadia (sentrum), omtrent 15-20 min med bil. Det er fredelig, flotte omgivelser og personalet er veldig hjelpsom og vennlig. Selvom det er mange rom på hotellet er det alltid rolig. Det ligger mange flotte strender et steinkast fra hotellet. Enkle, rene og ryddige rom. Nydelig utsikt over havet og flott solnedgang om kveldene.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, SynnevaMH
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi har bodd her 2 ganger nå, 2015 og 2017. Kommer nok til å bo her igjen hvis vi returnerer til Karpathos. God standard, hyggelig betjening og flott beliggenhet. Stranda nedenfor er helt super for bading og snorkling.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Nomad543014
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Her er alle veldig vennlige, og gjør sitt ytterste for at du som gjest skal ha det fint. Rene, fine rom med fantastisk utsikt utover havet. Rolig rullestenstrand rett nedenfor hotellet(vær tidlig ute - dessverre legger folk ut håndklær for å holde av senger tidlig). Maten på hotellet var veldig god, men det finnes restauranter og travernaer like ved. Anbefaler besøk til Karpathos By. Takk for oss!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, KristinKarlsen
Anmeldt 10. august 2017

Hadde to uker opphold på dette nydelige hotellet! Hotellet ligger bare et steinkast fra flyplassen, og byen Karpathos, på en fredelig og hyggelig plass. Selve hotellet var utrolig fint, og bildene du ser online kan ikke sammenlignes med hvordan det egentlig er i virkeligheten. Ble overrasket over hvor fint dette hotellet er, og utsikten er virkelig helt fantastisk! Rett i nærheten av hotellet ligger flere fine strender med krystallklart vann. Hotellet har også et supert basseng der vi opplevde at solsenger alltid var tilgjengelige.

Om du er ute etter en ferie der du kun skal sole deg, bade, og spise god mat - så er dette en fulltreffer! Vi opplevde dessverre Karpathos som en litt kjedelig øy, der selve byen ikke var så mye å se på, ikke var den særlig pen og hadde dårlig utvalg i butikker. Ellers anbefaler vi på det sterkeste å ta en båttur, på kveldstid står båtene i havnen så du kan bestille plass. Ønsket å gi litt info om øyen også, ettersom vi ble litt skuffet over den.

Ellers serverer hotellet veldig god mat, men det ligger også flere tavernaer i nærheten! Vi valgte å benytte oss av roomservice flere dager, da vi ikke orket å gå ut å spise hver dag i to uker, og det var helt perfekt. Helt supert at dette var en mulighet man kunne benytte seg av!

Betjeningen ved hotellet er utrolig hjelpsomme, de fikset alt vi spurte om! Eneste bemerkning vi har, er at servitørene ofte glemte ting vi hadde bestilt, eller å ta med bestikk eller lignende. Er menneskelig å gjøre feil, men det ble litt irriterende da det skjedde så ofte under oppholdet vårt. Men dette er bare konstruktiv kritikk, og småplukk på et ellers supert opphold!

Når det gjelder rengjøringen på hotellet er vi ekstremt fornøyd, på vårt rom kom de hver eneste dag! Hotellet er generelt veldig rent og pent!

Også greit å bemerke seg at det ikke finnes bankautomater i Ammopi. Så Euro bør du ta ut på forhånd eller dra inn til byen for å ta ut! Vi brukte Euro stort sett til å betale solsenger på stranden (4 Euro for 2 senger, 7 Euro for 2 senger med parasol)

Tusen takk for et fint opphold!

Romtips: De fleste rommene er med havutsikt, men spør om dette ved bestilling for å sikre deg å få det.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Theagaustad