“Topp mat, topp service og fantastisk beliggenhet ”
Anmeldelse av The Muses

The Muses
Vurdert som nr. 9 av 75 Restauranter i Skopelos Town
Kjøkken: Bespisning, Gresk, Sjømat
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Om du virkelig skal ha en stor matopplevelse og den gode servicen så kan man trygt velge Muses og da har man beliggenheten som bonus. Romantiske bord i vannkanten og nydelig musikk. Startet med en felles smak av ett utvalg av forretter. Videre fulgte en av de beste stifadoene jeg har smakt (stifadoelsker), villsvin og kylling sovlaki. Restauranten har egen somelier som hjelper til med gode vin valg. Dette var en topp opplevelse som vi kan anbefale på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 283ole1984

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

En restaurant med fantastisk beliggenhet, fine border i sjøkanten. Servicen var det lite å si på. Vi spiste middag og hadde den dyreste biffretten til 24 Euro PR pers. Veldig godt tilbehør, men biffen var ikke noe kulinarisk opplevelse, men det var helt Ok. Alt i alt en fin opplevelse på denne restauranten!

Takk, timma1991
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Innholdsrik meny, forekommende ansatte, rask service, velsmakende retter, ingen overdreven «innpisking».
Rolige omgivelser mellom strandpromenaden som riktignok har bil og mopedtrafikk og sjøen.

Takk, hbjorne
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en taverna av kvalitet. Deilige retter, både de du finner overalt og litt mer spennende og fremmed. Gode råvarer, hyggelig vertskap og vakker beliggenhet

1  Takk, 326elinf
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god atmosfære og hyggelig service. Og veldig god gresk mat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, carinamaarud

Reisende som så på The Muses, så også på

Skopelos Town, Skopelos

Har du vært i The Muses? Del dine erfaringer!