“Utrolig godt”
Anmeldelse av Rakstugan Kök & Bar

Rakstugan Kök & Bar
Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Mariefred
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Etter å ha tenkt å besøke denne restauranten flere ganger, fikk vi endelig gjort det. Det angrer vi ikke. Alle retter som vi prøvde var meget gode og smakfulle. Vi kommer helt sikkert tilbake for å spise nok et måltid.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Leiv H

Anmeldt 5. juli 2019

Denne restauranten er som navnet antyder, en forhenværende rakstuga, dvs barbershop. Alskens utstyr fra opprinnelig shop fantes i lokalene. Menyen besto av smakfulle tapas i diverse utgaver. Veldig hyggelig personale i en smal gate

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jostein G
Anmeldt 14. august 2021

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Rakstugan Kök & Bar, så også på

Mariefred, Södermanland

Har du vært i Rakstugan Kök & Bar? Del dine erfaringer!