“Svidd laks”

Slottspaviljongen
Vurdert som nr. 7 av 22 Restauranter i Mariefred
Kjøkken: Svensk
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Cæsar salat med laks og rød kinsesuppe. Maten var rimelig og smakte stort sett bra, bortsett fra at laksen så ut som den var grillet med flammekaster og var svartbrent. Det var ikke ordentlig Cæsar salat saus, men bare vanlig majones. Vi kommer nok ikke tilbake.

Takk, 535steinars

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Med det fine været som var, passet det med en middag på denne restauranten, hvor det er muligheter for uteservering. Både hovedrett og dessert var gode, men begge litt smakløse. Servicen var bra.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Leiv H
Anmeldt 6. september 2021

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Slottspaviljongen, så også på

Mariefred, Södermanland

Har du vært i Slottspaviljongen? Del dine erfaringer!