Per V
kr 2 301
    kr 2 301
33.4 km fra Rauland Hogfjellshotell
Gratis parkering
Recently renovated "El Hus" has a mini-kitchen and bathroom and sleeps up to 4 people
    kr 1 048
54.9 km fra Rauland Hogfjellshotell
Restaurant
Se flere hoteller i Rauland
Anmeldt 27. juli 2020

Vi bodde på hotellet i 3 netter og er vel fornøyde selv uten romrydding pga cornaen. Det var et hyggelig hotell selv om det kunne trengt litt oppussing av vinduene. Hyggelig servering av varme frokostretter Hilsen Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
Anmeldt 25. juli 2019

Veldig slitt og gammeldags høyfjellshotell,trenger oppussing ASAP. Spiste buffet der da dette var eneste alternativet,fikk litt sjokk dagen derpå da dette kostet over 400kr PR pers (uten drikke)Skjønner godt utlendinger synes det er dyrt i Norge. Frokosten var helt grei.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Eazyge
Anmeldt 23. august 2018

Reserverte i annekset for 1 natt som var veldig ren og hadde bedt og kjøkkenet på gangen. Gode madrasser og jeg sov deilig på nederste senga av en av de to køyeseng på rommet. Spiste middag i restauranten som de tilpasset til meg som har cøliaki. Maten var mettende og smakte deilig. Frokosten var ganske mye for prisen vi hadde betalt og det fantes mye utvalg. Jeg bestilte ikke glutenfri på forhånd og spiste derfor bare pålegg, ost og egg og grønnsaker. Men alt av bra kvalitet og mettende lell. Fantastik med ost fra gårdene omkring! Deilig å starte dagen med kortreist mat.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, togmyra
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte enkeltrom på hotellet. Da jeg fikk rommet var det ikke vasket, og det var vegg-til-vegg teppe der. Det var hybelkaniner under senga og badet var slitent. Klagde og fikk byttet til et dobbeltrom med parkett. Veldig bra. Utsikten fra hotellet er fantastisk. God mat og service på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, rlovsta
Anmeldt 26. februar 2018

Vi er en familie på fire som hadde et supert opphold i en av de nye leilighetene til hotellet: serviceinnstilt og hyggelig personale, rene og pene rom og fellesarealer, stort svømmebasseng, morsomme spill på aktivitetsrommet, praktisk garasjeplass og en fin alpinbakke rett ved hotellet. Kunne ikke vært bedre! Leiligheten vår lå helt på toppen av bygget, noe som innebar mange trapper, ganger og dører, men til gjengjeld hadde vi fire meter takhøyde og nydelig utsikt :-). Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, annestandal