lenamor69
33.3 km fra Rauland Hogfjellshotell
    kr 1 977
33.4 km fra Rauland Hogfjellshotell
Gratis parkering
Recently renovated "El Hus" has a mini-kitchen and bathroom and sleeps up to 4 people
kr 950
    kr 1 045
    kr 690
    kr 1 045
47.0 km fra Rauland Hogfjellshotell
kr 950
    47.3 km fra Rauland Hogfjellshotell
    De sommeråpne enkle campinghyttene er frå gammle husmannsplasser i området og ligger idyllisk til i ei  rundkøring med campingens badeplass like ved.
    kr 1 450
      kr 1 450
    20.1 km fra Rauland Hogfjellshotell
    Se flere hoteller i Rauland
    Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte stedet for middag. Vi ble godt mottatt av en Peruansk servitør, som var svært hyggelig og hjelpsom.
    Vi fikk servert en garpatio som forrett, og denne falt i smak hos alle. Hovedretten, svinemedaljong var ikke ikke enkeltpersoner tygge, og mye ble værende på tallerkenen.
    Desserten, is og krem var en HID avrunding. En positiv ting var vinen. Vi fikk en flaske god rødvin til en hyggelig pris. (Til Norge å være).
    Drøyt 400 kroner per kuvert for tre retter og drikke er ikke noe å utsette på.
    Men lurer fortsatt på, er det blitt gammeldags å servere damene først?

2  Takk, 822perv
    Anmeldt 27. juli 2020

Vi bodde på hotellet i 3 netter og er vel fornøyde selv uten romrydding pga cornaen. Det var et hyggelig hotell selv om det kunne trengt litt oppussing av vinduene. Hyggelig servering av varme frokostretter Hilsen Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
    Anmeldt 25. juli 2019

Veldig slitt og gammeldags høyfjellshotell,trenger oppussing ASAP. Spiste buffet der da dette var eneste alternativet,fikk litt sjokk dagen derpå da dette kostet over 400kr PR pers (uten drikke)Skjønner godt utlendinger synes det er dyrt i Norge. Frokosten var helt grei.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Eazyge
    Anmeldt 23. august 2018

Reserverte i annekset for 1 natt som var veldig ren og hadde bedt og kjøkkenet på gangen. Gode madrasser og jeg sov deilig på nederste senga av en av de to køyeseng på rommet. Spiste middag i restauranten som de tilpasset til meg som har cøliaki. Maten var mettende og smakte deilig. Frokosten var ganske mye for prisen vi hadde betalt og det fantes mye utvalg. Jeg bestilte ikke glutenfri på forhånd og spiste derfor bare pålegg, ost og egg og grønnsaker. Men alt av bra kvalitet og mettende lell. Fantastik med ost fra gårdene omkring! Deilig å starte dagen med kortreist mat.

Dato for oppholdet: august 2018
    2  Takk, togmyra
    Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte enkeltrom på hotellet. Da jeg fikk rommet var det ikke vasket, og det var vegg-til-vegg teppe der. Det var hybelkaniner under senga og badet var slitent. Klagde og fikk byttet til et dobbeltrom med parkett. Veldig bra. Utsikten fra hotellet er fantastisk. God mat og service på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2018
    1  Takk, rlovsta