“Flott sted”
Anmeldelse av Rauland Fjellkafe

Rauland Fjellkafe
Vurdert som nr. 5 av 5 Restauranter i Rauland
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Kjøpte burger. God mat og passe mengde mat og priser er det ikke noe å si på. Har vært her flete ganger. Kommer igjen. God plass i lokalet.

Takk, 894hannes

Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Spiste Sandwich med kylling, Aioli og båtpoteter, Maten var god og rikelig med mat. God plass mellom bordene. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 894hannes
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her to forskjellige ganger i juli. Den ene gangen tok jeg en kopp te og is. De hadde ordentlig te og is. Andre gangen spiste jeg club sandwich med kylling og båtpoteter. Masse mat til en god pris. God service. Kan anbefale dette stedet fremfor de andre spisesteder i Rauland. Her er det fokus på kvaliter.

1  Takk, 894hannes

Reisende som så på Rauland Fjellkafe, så også på

Rauland, Telemark

Har du vært i Rauland Fjellkafe? Del dine erfaringer!