Priceline
Expedia.comUSD 119
Vio.com
Anmeldt 26. september 2018

Vi hadde bryllupsfeiring med overnatting, leie av sal, matservering og bar. Helt konge. Kan anbefales på det sterkeste. Fine rom, god mat, og veldig behjelpelige med alt. Flott natur og friks luft å våkne til.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 603kvo
Marit J, Kundeansvarlig på Raulandsakademiet og Vandrerhjem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ynskjer dykk masse lykke til og håper at minnene varer lenge!

Anmeldt 23. august 2018

Akademiet er et flott sted for å samle familien og feire en 70 årsdag. Besteforeldre, barn og barnebarn var samlet i 3 dager og hadde et supert opphold, med tur i fjellet om dagen, lek og moro og bading seinere på dagen. Det var kjempegod mat og flott service vi fikk av personalet!

Romtips: Familierommet er for lite for familier med litt større barn.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 291hildegards
Marit J, Kundeansvarlig på Raulandsakademiet og Vandrerhjem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Takk for att du tok tiden å skrive! De er hjarteleg velkomne igjen ved neste anledning!

Anmeldt 24. juli 2018

Bra rom, fint bad. Sidan eg har hund med, fekk eg eit rom som det gjekk greit å koma seg ut med den, kjapt. Kjempegod mat, laga frå grunnen, og ein variert meny. God service, der dei prøvar å ordne det meste.
Dersom hunden bruker å vera laus på rommet, som min er, er det lurt å ta med sengeteppe til å ha over senga.

Romtips: Lurt å bestille og sende e-post eller ringe når ein tar med hunden slik at man får eit mest mulig riktig rom.
Reisetype: Reiste alene
Takk, royrma

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Du og hunden er velkomen tilbake!

Anmeldt 24. juli 2018

Dette er et meget flott sted, hvor de serverer nydelig mat ti alle måltider. singelrommet jeg hadde var greit, men skulle ønske det var litt større. Hyggelig vertskap.Skaldu til Telemark, anbefaler jeg dette.

Reisetype: Reiste alene
Takk, emwiskott

Hei! Takk for tilbake melding. Vi har ein del større enkeltrom som vi prøver å bruke først - kanskje du får eit slikt eit neste gong du kjem på kurs! Velkomen tilbake.

Anmeldt 24. juli 2018

Greit rom uten TV eller andre unødvendigheter, men med eget bad og toalett. Deilig «hjemmelaget» middag hvor man forsyner seg etter hvor sulten man er. Flotte telemarkshus i en flott have. Vi fikk omvisning på kurs som pågikk om alt fra laging av nydelige slirekniver, konfekt, sliping av skarpt verktøy og lafting av tømmerhus. Vi anbefaler Raulandsakademiet på det varmeste! Flott at slike miljøer eksisterer.

Takk, helge987

Hei! Flott at du fekk delta i ein omvising på våre kurs! Vi er veldig stolt av våre flinke kokker som lager nesten alt frå bunnen av. Velkomen igjen til besøk eller kursopphald.