Fantastisk tur i flott natur

En nydelig opplevelse for store og små. Hundene var flinke og guiden var rolig og behagelig med god... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
473henriettev
Knall opplevelse

Anmeldt 9. juli 2020
kribakri1969
Jessheim, Norge

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og fire tenåringer fra 12-16 år kjørte spann på hjul og hadde en fantastisk opplevelse! Mestringsfølelse! Tusen takk for turen. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, kribakri1969
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot og gitt gode instruksjoner før det bar i vei på rundtur ca 1t i vakkert og kupert landskap og passe fart. Hundene var vennlig og kosete. Takk for en flott opplevelse

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, 51h_vardk
Anmeldt 13. desember 2019

Vi var 2 voksne som hadde en fantastisk opplevelse. Skyfritt, kaldt (fikk låne varmere tøy enn vi hadde med) og hunder som var lette å styre. Dette kan anbefaler på det varmeste.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Erik B
Anmeldt 8. oktober 2018

Vi var to voksne og en tre-åring som fikk prøve hundespann for første gang. Vi ble godt tatt i mot og fikk nødvendig forklaring før vi kjørte av gårde. Turen gikk innover Gravdalen på fin grusvei. Vogna var lett å kontrollere, og hundene viste hvor de skulle. Oss to voksne byttet på å kjøre. Hadde et kvarters pause der vi snudde. Da ble vi servert kakao, kaffi og kjempegode boller. Dette var en perfekt introduksjon til kjøring med hundespann som varte i underkant av to timer. Vi kommer nok til å gjøre dette igjen, da på vinteren med slede og snø og kanskje litt lengre tur.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, jm_tveit
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Haukeli Husky Lodge Bed and Breakfast er det fulle navnet på dette stedet. Stille, vakre omgivelser oppe i fjellet. Veldig bra alternativ til den hektiske og mer turistifiserte Haukeliseter. Rene, gode senger og hjemmelaget brød til frokost. Anbefales!

2  Takk, Kristin Aasta M
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et Tripadvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original