“Veldig bra mat”

Kjøkken: Grill, Svensk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Her får man svenske kjøttboller med tyttebær, gyros med fantastisk tzatziki, deilig fajitas, god pizza, hvitløksbrød. Alle var fornøyd med maten og alle vil tilbake hit. Vi var en gruppe på 10 personer. Hyggelig betjening som snakket svensk.

Takk, metannika
JBuchwald, Manager på El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Hej!

Tack så mycket för att ni valt att skriva om oss här på TripAdvisor och vad roligt att ni tyckte så mycket om vår mat och service under ert besök. Vi tackar och bockar och önskar er varmt välkomna åter!

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Litt usikker på hva navnet er nå om dagen men tror de har endret det til Tiki Shelter eller One O One. Spennende og gode drinker.
Fikk en veldig god drink anbefaling av personalet.
hyggelig service og god mat. Verdt et besøk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 492L11W
JBuchwald, Manager på El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hej!

Tack så mycket för en trevlig recension här på TripAdvisor...det bytyder mycket för oss. Kul att ni trivdes hos oss och vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Her kan man både få Thai og Europeisk mat. Veldig bra da alle kan få det dem ønsker. Maten var veldig god også. Og servicen var utmerket. Eneste lille minuset var at jeg savnet en barnemeny.. men verdt å besøke. Barna synes det var gøy å høre et språk man kjente, svensk

Dato for besøk: mai 2018
Takk, lindainga
JBuchwald, Manager på El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2018

Hej!

Tack så mycket för era fina ord om oss och att ni tog er tid och skriva om oss här på TripAdvisor. Det glädjer oss att ni trivdes bra under ert besök och var nöjda med både service och mat. Tack så mycket och varmt välkomna åter!

Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger og kan anbefale stedet
Kjempe hyggelig betjening også
Våre beste anbefalinger, deffinitivt

Dato for besøk: april 2018
Takk, Trulte58
JBuchwald, Manager på El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Hej!

Tack så jättemycket för en fantastisk recension! Det betyder så mycket för oss att få feedback på det här sättet och vi lyfter på hatten och tackar! Varmt välkomna tillbaka!

Mvh

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste bare her 1 gang iløpet av vår tur. Det blei pizza, "mafia" den var meget god. Litt stive priser, men vel verdt pengene. OK service. Reint og koselig i resturanten. Ville ha reist hit å spist flere ganger om vi hadde bemerket resturanten før på oppholdet i koh samui!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Karina S
JBuchwald, Manager på El Dorado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Hej Karina!

Tack så mycket för att ni valt att skriva ett omdömme om oss här på TripAdvisor, det är enormt uppskattat. Extra kul givetvis att ni var nöjda med ert besök och tyckte att våra pizzor som vi är mycket stolta över, var goda och att vår service var bra. Stort tack och varmt välkomna tillbaka!

Mvh/

Johnny Buchwald

Reisende som så på El Dorado, så også på

Har du vært i El Dorado? Del dine erfaringer!