Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Rocky’s har en fantastisk betjening som gjør alt for deg. Du vil garantert trives her. Avslappet stemning hele dagen. Det er høy kvalitet hele veien på dette hotellet. Rommene, rengjøringen, serveringen, miljøet alt vil jeg gi topp karakter. Ikke rart at mange har gitt dette hotellet de beste anbefalinger

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, jonl445
Rockys_Boutique, Guest Relations Manager på Rocky's Boutique Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Dear Jon L,

Greetings from Rocky's Boutique Resort!.

First, thank you for choosing us to spend your precious holiday!.

I am so delighted to know that we exceeded your expectations and so you had a wonderful holiday with us.

Guest satisfaction is our top priority so we work hard to give you the best holiday you could possibly imagine!

Visit our Facebook and Instagram page for more updates.

Thank you once again for choosing us!.

Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Ord kan nesten ikke beskrive dette stedet. Alt er perfekt. Flotte rom, nydelig mat, flotte bassengområder, fantastisk personale. De er så hjelpsomme og blide alle som jobber der, de vet ikke hvor godt de kan gjøre. Hele dagen serverer de iskaldt vann ved solsenger og håndklær kan man bruke så mange man vil. Alle står på pinne for deg når det måtte være. Trives man ikke her, så fortjener man ikke å få bo her. Håper å få komme tilbake hit. Vi føler oss så privilegert for å ha fått være her i 8 netter. Tusen takk til team Rocky. Dere er best❣️

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, EvaT443

Dear Eva T,

Greetings from Rocky's Boutique Resort!.

Thank you for choosing our hotel to spend your precious holiday and for sharing your perfect review to all trip advisor readers.

We are happy to know that you had a wonderful time during your stay with us.

You can visit our Facebook and Instagram page for more updates so you can plan your next visit :)

Thank you once again for staying with us and we look forward to welcoming you back here again. I hope soon.

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Lite, sjarmerende hotell med fantastisk personlig service og atmosfære. Flott rom, høy standard og meget bra renhold. Nye blomster overalt hver morgen!
Meget bra kjøkken.

Liten, idyllisk privat strand, men ikke spesielt godt egnet for bading. Flere fine bassenger veier opp. Noen minutter med gratis shuttlebus til den flotte Lamai-stranden.

Hotellet har mange små "oaser" par og små grupper kan slappe av i relativt privat.

Egner seg for par (flere bryllup mens vi var der!) og familier med større barn.

Betjeningen bidrar gjerne til å markere spesielle anledninger!

Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thomaswT1754GU
Rockys_Boutique, Guest Relations Manager på Rocky's Boutique Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Dear Thomas W,

Greetings from Rocky's Boutique Resort!.

Thank you for choosing Rocky's for your precious holiday and for taking the time to write a review of your recent stay with us.

It's nice to know that you had a lovely time at Rocky's.

For your next holiday with us, please feel free to email us anytime if you have something to arrange prior to arrival date. Visit our website and live chat page or facebook page. We are more than happy to assist you. Will make sure you'll have another unforgettable moment.

Thank you once again for staying with us.

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Alle våre forventninger ble innfridd. Et nydelig hotell i vakre omgivelser. Vi bodde på et Garden deluxe rom. Så delikat og lekkert som det kan bli. Her er alle detaljer tenkt på. Servicen og maten er fantastisk. Onsdager er det Cocktail party ved bassenget. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Annkrs
Rockys_Boutique, Guest Relations Manager på Rocky's Boutique Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Dear Annkrs,

Greetings from Rocky's Boutique Resort!.

Thank you for choosing us for your precious holiday and for taking the time to share your wonderful experience to other travelers reading trip advisor.

I am so glad to know you enjoyed each day of your stay with us.

We look forward to welcoming you back here again.

Anmeldt 10. juli 2017

Rockys var vårt første møte med Thailand og det kunne ikke gått bedre. Vi ble oppgradert til et rom med sjøutsikt, og da vi ønsket å utvide besøket vårt fordi det var så hyggelig der, skaffet de oss et rom ved gardenpool. Så vi har testet to typer rom, og begge var store, rene, veldig sjarmerende. Vi likte garden pool best fordi dett virket hakket nyere og det var en stor balkong med vifte(!) og to sofaer, så vi kunne slappe av og kjøle oss ned. God mat i restaurantene, massasje ut med sjøutsikt! Det eneste minuset er at det ikke går an å bade på stranden (langgrunn) og siden det var det vi ønsket oss ble ikke oppholdet lengre. Det som er positivt er at de har gratis shuttle til Lamai beach, som er utrolig vakker, noe de andre hotellene vi har vært på krever ekstra penger for. Supert opphold!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Fride B
Rockys_Boutique, Guest Relations Manager på Rocky's Boutique Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2017

Dear Fride B,

Greetings from Rocky's Boutique Resort!.

Thank you for choosing us for your precious holiday and for taking the time to share your experience about your recent stay with us.

I am pleased to know that you enjoyed every moment of your stay with us and satisfied with our facilities.

If you have any questions for your next visit to Rocky's, please feel free to email us or visit our website.

We look forward to welcoming you back here again. I hope soon.