“Ypperlig mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28 august 2017 via mobile enheter

Var her og spiste mange ganger iløpet av ferien våres. Fikk god mat vær gang. Utrolige god service. Kommer tilbake neste gang vi er i rhodos.

Takk, Roy J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Ingenting å si på denne restauranten, maten er god og alle som jobber her er hyggelige, til og med prisene er hyggelige, fra 7 til 10 € for pizza, 8 pcs, som er passelig stor til en person.
Dessverre fant vi litt for sent ut at denne ligger i gangavstand fra Sunwing Kallithea ellers hadde vi brukt den mye mer.

Takk, Herman S
Anmeldt 31 juli 2017

Veldig god pizza og pasta, fine lokaler. Hyggelig betjening som slo av en liten prat med oss mens vi ventet på maten. Restauranten ligger ca. 100 meter opp en sidegate fra busstoppet i Kallithea. Vi oppdaget dessverre ikke restauranten før siste dag, ellers hadde vi besøkt restauranten flere ganger. Vi var kjempefornøyde :-)

Takk, Monika F
Anmeldt 26 juli 2017 via mobile enheter

Super betjening, god service og hyggelig tone ( ikke påtrengende)
God mat, rent og pent lokale, men lå ikke i hovedgata og litt tilfeldig at vi stakk innom :))

Takk, LineLS69
Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Super mat og meget hyggelig betjening. De gjorde alt for at vi skulle føle oss velkommen. Vi var 2 voksne og 3 barn og alle ble ivaretatt. Store
Porsjoner til alle. Selv til de minste. Her kommer vi gjerne igjen. Husets rødvin var også god.

Takk, Sven S

Reisende som så på Antonio Pizza Pasta, så også på

Har du vært i Antonio Pizza Pasta? Del dine erfaringer!