Koselig plass med interessant minikurs

Anmeldt 9. juli 2016
Jorunn K
En dag rundt Suldal Kommune

Anmeldt 7. juli 2016
Teresa B

Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Lørdager i juli har museet forskjellige minikurs. Idag fikk vi lært oss nålebinding ( gammel håndarbeidsteknikk). Kjekt å se på dyra, men dette er nok mest for de aller minste. Gamle leker som vi ble oppfordret til å prøve, kjekt! Gode vafler og kaffe. Rimelig inngangsbillett, med familiepris. God parkening. Mulig å ta med vogn.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Jorunn K
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 7. juli 2016

Veldig koselig sted å stoppe for lunsj og nytt et besøk av godt bevarte hus (for voksne) og gardsdyr (for barn).

1  Takk, Teresa B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original