Idenitetsforvirret opplevelsespark

Oppsummert: Et merkelig sted som virker forvirret når de ha forsøkt å tenke konsept. Selve... les mer

Anmeldt 4 uker siden
T2866MWaf
Park for barnefamilier

Dette er en park som passer best for barnefamilier. Som voksen følte jeg at vi betalte for en dyr... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
Lavendel98
Oslo, Norge

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi har gjennom flere år hatt årskort i parken, men denne gangen er siste gangen vi tar turen.

I år ville vi forsøke å sove over i parken, og bestilte tidlig en yurt vi gledet oss til å prøve. Yurten er skitten og det er spindelvev over alt. Utkikksvinduet i taket går i følge de ansatte i parken ikke an å dekke til, så det er lys i teltet hele natten.
Det er UTROLIG BRÅKETE, spesielt i kveld, hvor eier av parken tydeligvis arrangerer bursdagsselskap på grillplassen utenfor Yurten. Altså, gikk planene våre om å grille marshmallows før leggetid for barna i vasken.

Det har vært svært få smittevern tiltak, og veldig dårlig service. Jeg er utrolig skuffet, og angrer på at vi brukte så mange penger på overnatting, når barna blir holdt våkne til midnatt, og de voksne ligger våkne pga manglende lysskjerming etter midnatt.

Parken bærer preg av dårlig vedlikehold i år.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Norwegianfamily5
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Veldig interessant samling av mineraler. Gøy klatrepark og lekeplass pluss div andre aktiviteter for barn.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Lasse S
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Flott anlegg med god parkeringsplass. Høyt prisnivå på inngang, tar til og med ekstra for parkering. Imponerende steinsamling. Kunne kanskje ønsket noe mer lokale innslag. Kiosk og utsalg fremstår dom turistfelle med dusinvarer fra Kina.

Takk, Breiva
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte parken med to barnebarn. I tillegg til nokså stiv inngangspris forlanges betaling for nesten alle aktiviteter. Aktivitetskort (5 stk) kan kjøpes for 265 kr. Til og med parkering må
betales separat. Det var viet mye plass til importerte mineraler og salg av masseproduserte artikler made in China. Jeg savnet mer fokus på lokal gruvedrift og mineraler. Besøket ble dessverre preget av at bestemor måtte si mye nei og at vi ble alle litt lei oss.

Takk, 598maritl
Anmeldt 20. juli 2019

Som del av 5dagers idrettsleir var en dag i Mineralparken en del av tilbudet. Den var langt mindre enn forestillt på forhånd. Egnet perfekt for den med småbarnsfamilie eller den som ikke er så veldig god til beins. Kan gå få meter inn og sitte ved kiosken, om der er ledig...Men og tilbringe en hel dag her kan bli litt lenge. Om du ikke samtidig har planlagt å ligge ved den lille bukta og slikke sol, eller har noe i mot høyt støynivå av unge. Aktiviteter og severdighet er gjort unna på rimelig kort tid. Parkering koster kr 30 pr dag. I mynter :) Ok avslappingsted med spennende gruve og stein museum. Ok for en ferie opplevelse

Takk, ninastandal