Ok badested

Barna koste seg i badeparken, men resten av parken var ikke noe å skryte av. Ventet i 25 minutt på... les mer

Anmeldt 5. august 2021
Anettelill
Kristiansund, Norge
Idenitetsforvirret opplevelsespark

Oppsummert: Et merkelig sted som virker forvirret når de ha forsøkt å tenke konsept. Selve... les mer

Anmeldt 23. juni 2021
T2866MWaf

Anmeldt 11. juli 2020

Mine barn 8-9 år har ventet for å spille lasertag i parken, det arrangeres kl 12.00 og 16:00 lek aktivitet, vi fikk ikke spille hverken kl 12:00 eller 16:00, de har maks 10 laser som alle kan spille, alle som ønsket minst 40-60 barn, dama som deler ut lasertag og hun har ingen kontroll hvem er først og hvem er sist i kø, de 10 stk heldige spiller minst 10 min, til slut ble jeg sur og vi gikk utten å spille , siden alt aktivitet i parken stenges kl 18:00 og vi ønsket å gå inn i mineralparken og handle i butikken, den spill har ødelagt humør til ungene mine. Kveld var ødelagt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, tomas_766
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi har gjennom flere år hatt årskort i parken, men denne gangen er siste gangen vi tar turen.

I år ville vi forsøke å sove over i parken, og bestilte tidlig en yurt vi gledet oss til å prøve. Yurten er skitten og det er spindelvev over alt. Utkikksvinduet i taket går i følge de ansatte i parken ikke an å dekke til, så det er lys i teltet hele natten.
Det er UTROLIG BRÅKETE, spesielt i kveld, hvor eier av parken tydeligvis arrangerer bursdagsselskap på grillplassen utenfor Yurten. Altså, gikk planene våre om å grille marshmallows før leggetid for barna i vasken.

Det har vært svært få smittevern tiltak, og veldig dårlig service. Jeg er utrolig skuffet, og angrer på at vi brukte så mange penger på overnatting, når barna blir holdt våkne til midnatt, og de voksne ligger våkne pga manglende lysskjerming etter midnatt.

Parken bærer preg av dårlig vedlikehold i år.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Norwegianfamily5
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Veldig interessant samling av mineraler. Gøy klatrepark og lekeplass pluss div andre aktiviteter for barn.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Lasse S
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Flott anlegg med god parkeringsplass. Høyt prisnivå på inngang, tar til og med ekstra for parkering. Imponerende steinsamling. Kunne kanskje ønsket noe mer lokale innslag. Kiosk og utsalg fremstår dom turistfelle med dusinvarer fra Kina.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Breiva
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte parken med to barnebarn. I tillegg til nokså stiv inngangspris forlanges betaling for nesten alle aktiviteter. Aktivitetskort (5 stk) kan kjøpes for 265 kr. Til og med parkering må
betales separat. Det var viet mye plass til importerte mineraler og salg av masseproduserte artikler made in China. Jeg savnet mer fokus på lokal gruvedrift og mineraler. Besøket ble dessverre preget av at bestemor måtte si mye nei og at vi ble alle litt lei oss.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 598maritl