Idenitetsforvirret opplevelsespark

Oppsummert: Et merkelig sted som virker forvirret når de ha forsøkt å tenke konsept. Selve... les mer

Anmeldt 23. juni 2021
T2866MWaf
Park for barnefamilier

Anmeldt 26. juli 2020
Lavendel98
Oslo, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte via tlf, kjwnpw hyggelig og serviceinnstilt dame på tlf.
Da vi kom til parken så ble vi møtt av blide og hyggelig betjening. Parken er helt ypperlig, ikke en største, men helt nok. De har samlet utrolig mye inni parken så man kan finne på mye. Gruvene eller museet med alle Stenene var utrolug flott laget. Barne fikk rebus ark der de skulle finne gjenstander og fikk premie da alle merkene var funnet-GØY! Suvenir butikken var også veldig flott og kiosken hvor man hadde div utvalg. Vidre inni parken så er det en lekeplass, ulike verksteder (ekstra kostnader) samt smykkelaging, steinforming osv.
Stranden i parken var kjempe fin med strandstoler (uten ekstra kostnader) , lekeapparater i vannet og en stor oppblåsbar vannsklie på land. Det var opplegg med dinosaurer som kom til ulike tider som gikk rundt og hilset på besøkende

Eneste minuset var maten. Vi bestilte pizza og er en av de dårligste pizzaene vi har spist. Lite fyll, Ingen smak og med mye bunn og ost-Æsj

Vi kombinerte parken med klatreparken ved siden av, anbefalles Kjempe gøy og utrolig hyggelige og flinke folk!

1  Takk, 239linnh
Anmeldt 26. juli 2020

Dette er en park som passer best for barnefamilier. Som voksen følte jeg at vi betalte for en dyr inngangsbillett uten å bruke mesteparten av det parken tilbyr fordi aktivitetene var rettet mot barn. Steinene og mineralene som var stilt ut var flotte, men i noen av utstillingsrommene følte jeg at lekeomerådene sto i veien. I tillegg manglet mange av steinene navn og opprinnelsesland. Noen av glassmonterne var støvete og hadde fingermerker på seg. Butikken skuffet meg, mesteparten av det de selger har jeg sett tilsvarende av i andre butikker som selger steiner.

Takk, Lavendel98
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Liten park med varierte aktiviteter og stor «steinutstilling». Kjekt med vannaktiviteter, vannsklie, minigolf, boblefotball mm. Det er i tillegg flere lageaktivitetet barna kan delta på mot et tillegg i prisen. Parken er så liten at det er enkelt å holde oversikt. Passer best for familier med små barn.

2  Takk, Sivkarinr
Anmeldt 18. juli 2020

Stor forskjell på nettside og virkelighet.
Dårlig renhold i sanitærkonteinerne, 1vannkrane på camping og trangt å få inn litt større vogn.
Ingen lekeplass på campingen heller.
Denne campingen skuffet etter å ha sett reklame på nettet hvor det kommer frem at den skal holde høy stander.

Takk, 599bj_rns
Anmeldt 11. juli 2020

Mine barn 8-9 år har ventet for å spille lasertag i parken, det arrangeres kl 12.00 og 16:00 lek aktivitet, vi fikk ikke spille hverken kl 12:00 eller 16:00, de har maks 10 laser som alle kan spille, alle som ønsket minst 40-60 barn, dama som deler ut lasertag og hun har ingen kontroll hvem er først og hvem er sist i kø, de 10 stk heldige spiller minst 10 min, til slut ble jeg sur og vi gikk utten å spille , siden alt aktivitet i parken stenges kl 18:00 og vi ønsket å gå inn i mineralparken og handle i butikken, den spill har ødelagt humør til ungene mine. Kveld var ødelagt.

Takk, tomas_766