Hyggelig!

Anmeldt 31. januar 2020
Reisolini
En liten titt

Meget trivelig plass med god stemning og bra betjening, her får du mat og drikke i ulike slag mye... les mer

Anmeldt 12. februar 2019
399jensj
Lillehammer-området, Norge

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Spiste aldeles nydelig dagens rett i dag. Ovnsbakt laks med blomkålpure, brokkoli, potet, rømmedressing og pastinakkchips.
Fantastisk service!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, kirkenesnatalia
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

God mat og øl. Rause porsjoner. Hyggelig betjening. Bra med spisested/cafe/bar på Sjusjøen! Greit å bære der både alene, med familien og med venner.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Reisolini
Anmeldt 20. februar 2019 via mobile enheter

Betjeninga ville ikkje gi oss heile flaska med brus, bare 3/4 del, bordene rundt oss hadde fått flaskene. Dette er uhørt!!!

Takk, magnus1408
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Meget trivelig plass med god stemning og bra betjening, her får du mat og drikke i ulike slag mye godt

Takk, 399jensj
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Låven bar lager deilige småretter for store og små, og nå som det er vinter er det herlig å komme inn for å ta en nydelig varm kakao med krem!

Takk, UncleKjetil