E H Claus
    Skeistua
    23.0 km fra Wadahl Høgfjellshotell
    Se flere hoteller i Gålå
    Anmeldt 30. mars 2020

Dette familievennlige hotellet ligger perfekt til for familier med små og litt større barn. Flotte og lett tilgjengelige skiløyper og slalombakker. Flott utsikt, lange akebakker rett utenfor. Med basseng, underholdning for barn (vinterferien) med fysisk aktivitet og oversiktlige forhold er det midt i blinken for oss! Hyggelig peisestue, god mat og god stemning 😊

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, annethereser2020
    Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Kom monsterklein etter gårsdagens grisefyll og trengte litt god stemning for å komme i godt humør igjen og her traff vi blink! Fikk i oss 72 tyrkershots og begynte å føle oss som mennesker igjen. Vi kjørte innaskjærs hjem til ett digg kyllingvingemåltid med stive drinker! Anbefales!! 🍗

Dato for oppholdet: januar 2020
    2  Takk, chrinaldini
    Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

I forbindelse med Peer Gynt booket vi hotellrom med middag og nattmat her. Hotellet er litt gammelt/slitent, men koselig. Maten var ikke helt på topp, men grei nok. Hotellet organiserte transport til/fra spelet. Utmerket. Flott rom

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, ovebru63
    Anmeldt 4. august 2019

Dersom man bor her, så kan man få et opplegg med transport til og fra Peer Gynt spelet med nattmat etterpå etc. og det er veldig bra. Mannen min leste at rommene var blitt pusset opp i 2009, men vårt rom var veldig nedslitt og så ikke ut til å ha blitt renovert noensinne siden hotellet var nytt for mange tiår siden. Vi hadde ikke internett-tilgang. Servicen i restauranten var god, og vi var fornøyd med maten. De offentlig rommene er mye bedre enn vårt rom, men likevel så kan jeg ikke fatte at dette hotellet har 4 stjerner. Jeg reagerte på at det var kun en såpedispenser på badet som skulle brukes både ved dusj og håndvask. Nydelig utsikt. Hotellet byr på mange friluftsaktiviteter.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Ingeborg56
    Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet hadde en fantastisk utsikt. Rommet vi hadde var bra og frokosten var buffet med mye forskjellig god mat. De ansatte var hjelpsomme og hyggelige. Vi hadde en kjempefin helg på dette hotellet😊
    Anbefaler dette hotellet😊

Dato for oppholdet: juli 2019